מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > ארוחת בשרים משובחת במסעדת מרינדו עין גב

ארוחת בשרים משובחת במסעדת מרינדו עין גב


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

מסעדת "מרינדו עין גב", מול קיבוץ עין גב, מזמינה משפחות, מטיילים ונופשים, לאחר ביקור בחרמון המושלג ובנחלים, ליהנות מארוחת בשרים משובחת ומבחר גדול של בשר רך ועסיסי בטעם איכותי לצד תוספות מקוריות.

המסעדה מציעה תפריט בשרי איכותי ומגוון הכולל: מבחר מנות ראשונות- חציל קלוי על האש, קרפצ'יו פילה עגל, פטה כבד עוף, נקניקיית טלה פיקנטית ועוד. בין המנות העיקריות- אנטריקוט, סינטה, פילה, המבורגר אנטריקוט, המבורגר קצבים ועוד, לצד תוספת אחת לבחירה- תפוחי אדמה אפויים, פירה, אורז, צ'יפס, סלט ירקות, סטייק טיבון טלה, שייטל טלה, שווארמה טלה, קבב טלה ועוד, לצד תוספת אחת לבחירה: תפו"א אפויים, אורז, פירה, צ'יפס, סלט ירוק. בנוסף מציעים במסעדה גם ארוחות בשרים המתאימות לזוגות, או לארבעה סועדים. הילדים שיגיעו עם הוריהם ייהנו מטעמן של מנות כמו המבורגר עם צ'יפס, שניצלונים, סטייק פרגית ועוד.

עוד במתחם מרינדו בעין גב: חנות מעדנים ובה מיטב יינות ושמן זית של מרינדו, תבלינים, ממרחים, רטבים, זיתים, כלי מטבח מובחרים ועוד. החנות מציעה חוויית קנייה ייחודית למטבח הביתי, יין איכותי של מרינדו ועוד, קצביית בשרים טריים (טלה, עגל ועוף), מפעל בשר ויקב מאור של היינן דני מאור המייצר יינות עבור מרינדו. כל יינות החנות יכולים להיפתח בזמן הארוחה ובמחיר חנות היין. על השולחן מוצע "יין החודש" במחיר מבצע. את יינות מרינדו ניתן גם לרכוש בכל סניפי מרינדו בארץ.

מרינדו עין גב
מול הכניסה לקיבוץ עין גב, עין גב