מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > תפריט חורף חדש למסעדת נגילה

תפריט חורף חדש למסעדת נגילה


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

מסעדת "נגילה" הירושלמית היא מסעדת שוק המשלבת מנות צמחוניות/טבעוניות מהמטבח ההודי, הקאריבי והמזרח תיכוני. לאחר תקופת הרצה של מספר חודשים, משיקה בימים אלה המסעדה-הממוקמת מרחק 5 דקות הליכה משוק מחנה יהודה- תפריט חדש ועדכני המורכב ממנות טבעוניות/צמחוניות שבכולן נעשה שימוש בחומרי גלם טריים הנרכשים בשוק הסמוך מידי יום והמשתנה על פי ההיצע העונתי.

מסעדת "נגילה" מהווה חלק מבתי עסק הנכללים בפרויקט "vegan friendly", במטרה ליצור היצע של מסעדות ובתי עסק ידידותיים לטבעונים בישראל.
החזון הירוק שולט ב"נגילה" ולא רק בתפריט. גילה ויונתן פולדס, בעלי המקום, לקחו חלל ששימש כחנות לבגדי גברים ובעשר אצבעות שיפצו והפכו אותו למסעדה. את בר העץ שבמקום, כמו גם רהיטים נוספים במסעדה, בנה יונתן מחומרים ממוחזרים.

אביזרים ומראות שהותירו בעלי חנות הבגדים, כסאות ושולחנות שנרכשו במכירות יד שנייה ברחבי הארץ הם האלמנטים התורמים לאווירה החמימה והביתית השוררת במקום.
בני הזוג פולדס צירפו ליוזמה את חנה, בתה של גילה, המשמשת כשפית ראשית ויחד עם אמה אמונה על תפריט המסעדה. חנה שהיא גם זמרת ווקאלית יוצאת מדי פעם מהמטבח אל הסועדים לאתנחתא קלה של מוסיקה. בנוסף בכל שבוע יתארח במקום הרכב מוסיקלי מקומי  להנאת האורחים (תלוי במינימום הזמנה מהתפריט של 40 ₪)

בין המנות החדשות בתפריט ניתן למצוא:
קובה במילוי שעועית וסלק במרק אדום מהביל (45 ₪)
מאפה קאריבי עשוי קמח 70% חיטה מלאה במילוי ירקות שורש בקארי לצד סלט ירוק (38 ₪)
הקציצות של גילה – קציצות ירקות מיוחדות  בליווי יוגורט או טחינה לצד סלט ירוק (40 ₪ )
המבורגר טבעוני עשוי תערובת עדשים פטריות ואגוזים המוגש בלחמנייה הנאפית במקום לצד סירות בטטה צלויות (50 ₪),
ירקות ממולאים  באורז ועדשים (45 ₪).  
בנוסף, ניתן ליהנות ממבחר מרקים, סלטים ופסטות ברטבים שונים, ולמעוניינים ניתן להזמין דגים טריים מראש.