מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > וינגס – בר הכנפיים הראשון בישראל

וינגס – בר הכנפיים הראשון בישראל


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

"wings" הוא סוג של הגשמת חלום. איתן ווייט, שעלה מארה"ב לפני 7 שנים, חלם להביא לישראל את הנשנוש האמריקאי האולטימטיבי, ה"באפלו וינגס" המפורסמות. אחרי שורה ארוכה של ניסיונות במטבח הביתי הוא חבר לליאון אלקלעי, המשמש כיועץ הקולינרי, והשיק את ה"וינגס" – בר הכנפיים הראשון בישראל. ויש גם טוויסט מקומי – אלו ה"וינגס" הכשרות היחידות בעולם, כאשר במקום חמאה נעשה שימוש בשומן אווז, שמצליח לשמור על הטעם והעידון.

משחק הטעמים עובד על החיבור בין הבשר העסיסי של הכנפיים לבין 12 רטבים שונים ומקוריים, השואבים את השראתם ממבחר מטבחי העולם, וביניהם: 'באפלו' קלאסי חמוץ-חריף, ברביקיו אמריקאי, חמוץ-מתוק סיני, רוטב קוריאני של סויה, ג'ינגר וסוכר חום, "קוסמוי" מחלב קוקוס, קארי וחמאת בוטנים,  "דיז'ון" עם חרדל, דבש ושום קלוי, "הונג-קונג" על בסיס דבש ושומשום ואפילו "תל אביב" עם מיץ תפוזים מתקתק.

לא במקרה נבחר המיקום ברחוב הרצל בתל-אביב, בלב הסצינה הקולינארית התוססת של דרום העיר. המקום פתוח מהצהריים עד השעות הקטנות של הלילה, כך שהוא קורץ גם לשוחרי העסקיות של שעות הצהריים וגם – בעיקר -  למבלי הלילה, שמתפנקים כאן על מנה כיפית, טעימה ולא שגרתית.

ווינגס כשר
הרצל 12, תל אביב