מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > ג'אם בר- מסעדה צמחונית טבעונית חדשה בחיפה

ג'אם בר- מסעדה צמחונית טבעונית חדשה בחיפה


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

בעיר התחתית מעוז האורבניות החיפאית נפתח לו הג'אם, בר מסעדה חדש שהוקם  עם המון אהבה למוזיקה, לטעמים ולעיצוב. הג'אם משמש כבית לצעירים בוגרים בנפשם ומבוגרים צעירים ברוחם שנהנים ממוזיקה טובה ויודעים להעריך גם אוכל טוב. הג'אם מהווה אבן שואבת ומקום מפלט משאון הרחוב הסואן ומהשגרה היומיומית ולצד מוזיקה חיה טובה מוצע תפריט קונספט ייחודי  וכולו על טהרת המטבח הצמחוני/טבעוני, טרנד שהולך וצובר תאוצה בארץ וגם בחיפה.
התפריט הייחודי מציע מגוון מנות של סלטים בריאים, מנות ייחודיות ובלעדיות בהרכבה עצמית על ידי הסועד, סלטים בריאים, ומנות דגים טריים, וכן תפריט ארוחות צהריים מיוחד שיוצע החל מהשעה: 12:00-16:00 במחירים שווים במיוחד. למזמינים בטלפון שירות משלוחים בסביבה הקרובה.  

מנות הדגל בג'אם הינם מנות הג'אם סשן: חמש מנות ייחודיות בהרכבה עצמית שמוגשות על מצע פירה/אורז/פסטה/קרם בטטה/לחם ג'בטה/וטבולה קינואה. בין מנות הג'אם סשן אפשר למצוא בין השאר את: אינפקטד משרום: פטריות שמפניון ועלי תרד טריים צרובים, בצל ירוק, רוטב פסטו איטלקי, וגבינת פטה קרמית (47₪); גרין דיי: שעועית ירוקה, ברוקולי ועלי תרד, זיתי קלמטה וקוביות גבינת אמנטל מתובל ברוטב עשבי תיבול (מנה אפויה) (40₪); גוצ'ין סלמון: קוביות סלמון מוקפצות עם בצל, גזר, פלפלים, קישואים, פטריות ברוטב טריאקי טחינה. (55 ₪); בין המנות הראשונות: פטה חציל: מוגש עם ריבת הבית בליווי צנימים פריכים; (25₪); בין העיקריות: ריזוטו פטריות שיטאקי, אצות, שמנת מתוקה וגבינת פרמזן. (42₪) עיקריות מהים: פילה מושט ברוטב חמאה ויין לבן מוגש על מצע פירה בטטה (68₪); פילה סלמון ברוטב שמנת-חרדל וגרידת לימון, מוגש על מצע פירה וירקות קלויים לצד סלט ירקות אישי (69 ₪). בגזרת הסלטים ניתן למצוא גם את: סלט קן טון: חסה, מלפפון, עגבניות שרי, פלפלים, נבטים סינים, תירס, קן פרמזן פריך עם כדורי טונה ברוטב וינגרט הדרים (45 ₪); סלט מהשורש: כרוב סגול, צנוניות, תפו"א וגזר כבושים ברוטב סויה-שומשום מקורמל, ואגוזי לוז (43 ₪)) בפינת הפינוקים הקטנים: 3 יח' של לביבות גזר, תפו"א, קינואה ואורז בר לצד קרם שמנת/ממרח טופו, מוגשות לצד סלט אישי. (25₪) ברוסקטי:  5 יח' ברוסקטות סלמון כבוש, ממרח פסטו, קציפת לבנה, מוגש על מצע סלט ירקות רענן ברוטב וינגרט חרדל (39₪); חציל טבולה בטחינה אדומה/ירוקה (30₪); לטבעונים ניתן להמיר את מנות הגבינה בטופו/ממרח טופו.

בשעות הערב משנה הג'אם את פניו ומציע פס קול של מוזיקה חיה, משתנה ומגוונת ומשמש במה למפגשים מוזיקליים ותרבותיים שונים ומגוונים, החל מג'אז וכלה בפופ רוק, סיקטיז, ישראלי ולטיני לאורך כל השבוע, ומארח את מיטב האמנים ולהקות הקאברים הטובות בארץ. כיאה לג'אם כל כלי הנגינה מסופקים על ידו. הג'אם הוקם ועוצב על ידי האדריכל פיני וינברג, שלפני שלושים שנה היה אחד מאושיות חיי הלילה בעיר חיפה כשניהל בין היתר את "המרתף של פיני", "מועדון התיאטרון" וה"אמפי בעין הוד", ומאז ועד היום אחראי לעיצובם של מאות מקומות בילוי ומסחר בארץ ובעולם יחד עם רעייתו אורית, שהייתה ממקימי ובעלי הפאב המיתולוגי "בוננזה" בתל אביב. היום הוא מנוהל על ידי השותפים הצעירים רוני להמן ותום רוט. עיצוב המקום מאופיין בסגנון אורבני והוא מזכיר בעיצובו ובאופיו בר מסעדה אנגלי טיפוסי, צבעי השחור לבן שולטים בו היטב, והוא מתכתב עם הרחוב והארכיטקטורה המתחדשת בעיר התחתית. בר המסעדה מחולק לשני מתחמים. קומת הכניסה באווירה קצת אינטימית ונינוחה וקומת הגלריה שבה מתקיימות ההופעות החיות בערבים. בג'אם ניתן לערוך אירועים פרטיים עם אופציה למוזיקה חיה. הג'אם הוא מקום של אוכל מצויין, מוזיקה משובחת ואוירה טובה.

JAM
המגינים 37, חיפה