מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > העסקית הכי שווה בעיר בדלידה

העסקית הכי שווה בעיר בדלידה


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

החמארה של "דלידה" בשוק לוינסקי מציעה ללקוחותיה תפריט עסקי משתלם במיוחד במהלך ימות השבוע בין השעות 17:30-20:00. בטווח השעות הללו מוגשות כל המנות המופיעות בתפריט בחצי המחיר כך שניתן לטעום מבחר עצום של מנות במחיר חסר תקדים. כך לדוגמא מנת ברולה פלפלים מוצעת במחיר 12 ₪. פולנטה מתירס טרי מוצעת במחיר 21 ₪, טרטר מוסר ים במחיר 21 ₪, רביולי כינורות במחיר 21 ₪ ופילה מוסר ים במחיר 60 ₪ ועוד.  

מנות התפריט בניצוחו של השף דן זוארץ מציגות אינטרפטציות שונות למטבחים הערביים והאירופאים (בצלם דמותה של דלידה) עם ניחוח מהגרים אתני ובהשראת הצבעוניות של שוק לוינסקי. התפריט מציע מגוון מנות בגדלים שונים ובמחירים סבירים, מקטנות המלוות את האלכוהול בצורה מדהימה לבינוניות וגדולות שיכולות להשלים ארוחה של ממש. התפריט מציע את טעמיו באווירה קלילה עם דגש על חומרי גלם מובחרים וטריים.

במהלך שעות הערב המאוחרות, החל מהשעה 23:00 מוצע למבקרים בחמארה של "דלידה" תפריט אלכוהול "לייט נייט" המציע מבחר קוקטיילים ויינות במחירים מוזלים בהשראת שוק לוינסקי. התפריט מציע בין היתר, כוס קאווה או למברוסקו ב-20ש"ח, קוקטייל אניסטה מרסיי ב-18 ₪ וכוס סנגריה לבנה או אדומה ב-18 ₪. תפריט האלכוהול המוזל כמו גם תפריט האלכוהול הרגיל מוצע גם בקונספט "שיתופי" (sharing) בגדלים שונים (כוס, קנקן 0.5, קנקן ליטר ומאפשר ללקוחות ליהנות ממשקאות אלכוהוליים וקוקטיילים מגוונים במרכז השולחנות.

דלידה
זבולון 7, תל אביב