מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > חוויית קולינריה ומוסיקה במסעדת הדגים בנמל עין גב

חוויית קולינריה ומוסיקה במסעדת הדגים בנמל עין גב


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

מסעדת הדגים בנמל עין גב מזמינה לחוויית קולינריה ומוסיקה בערב אחד, על שפת הכינרת תחת כיפת השמיים. מופע פולק, קאנטרי ועברי של שלישיית "ג'יין בורדו" אשר ילווה במבחר מטעמי דגים ומנות חדשות מתפריט המסעדה החדש, שיצר שף עוזי בן, לצד בר אלכוהול וקוקטיילים עשיר.
יום חמישי, 28 באוגוסט, בשעה 21:00.

שף בן, יציע בערב המופע מבחר מנות של דגים טריים בגריל פחמים ובתנור, בין המנות החדשות:
חציל עג'אמי על האש- מתובל בשמן זית, בזיליקום ושום מוגש עם טחינה ולחמנייה ביתית.
אדום לבן- שיפודי פילה סלמון וגבינת חלומי בציפוי שומשום עם רוטב סויה, מלפפון ופלפלים קלויים.
חריימה עין גב- מנת דג משתנה )פילה בורי/דרנה/סלמון/קציצות דג) ברוטב עגבניות אוריינטלי עם לימון פרסי,  כוסברה וגרגירי חומוס, מוגש עם מיני פרנה במחבת.
ברבוניה צ'יפס- פילה ברבוניה מטוגן מוגש על מצע רוטב צ'רמלה ועלי ארוגולה.

עוד בין מנות המסעדה:
קרפצ'יו סלמון מתובל בשמן זית, בלסמי עם נגיעות מייפל, מלח ים ועלי בייבי וליווי קרוסטיני, שווארמה דג על טחינה, סרדינים מהכינרת- מטוגנים, מוגשים עם רוטב צ’רמלה ועלי בייבי, מנת "פיש אנד צ'יפס", סלט חסה אייסברג, בורי שלם מטוגן קל, עם עשבי תיבול וצלוי על גריל פחמים ועוד.

ג'יין בורדו, שלישיית הפולק-קאנטרי העברי,  במופע עם פשטות של שירי קאנטרי, הרמוניה חלומית וליריקה מציאותית עטופה בהומור וחן. דרך המוסיקה מספרת השלישייה סיפורים מצחיקים ועצובים מהחיים ופורטים על מיתרי הרגש עם שירים על סבון, חסכון, שיזוף בחורף וגם אהבה, ומעלים חיוך על השפתיים. חברי ההרכב: דורון טלמון- שירה וכלי הקשה, אמיר זאבי- גיטרות ומתי גלעד- קונטרבאס.

המופע יתקיים תחת כיפת השמיים, במסעדת הדגים הנמצאת לחופה המזרחי של ימת הכנרת, ממש על קו המים, וצופה להרים סביב, אל נוף הגליל ומורדות העיר טבריה.

מומלץ להזמין מקומות מראש- הכניסה חופשית

הדגים - עין גב
נמל עין גב, עין גב