מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > פסטיבל היין במוזיאון ישראל ירושלים

פסטיבל היין במוזיאון ישראל ירושלים


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
פסטיבל היין ה-11 במוזיאון ישראל ירושלים הוא האירוע הגדול והחשוב ביותר של תעשיית היין הישראלית. עשרות יקבים מקומיים יטעימו את מיטב מסדרות היין שלהם. יקבים גדולים לצד יקבי בוטיק, יצננו את האווירה הקייצית, במגוון יינות שיתחרו על טעמם של המבקרים. שרדונה לצד ריזלינג, סוביניון בלאן לצד הפינו בלאן, קברנה סוביניון לצד המרלו, פטיט וורדו לצד הטמפרניו וכן הלאה....
 
פסטיבל היין במוזיאון ישראל מזמין את מבקריו לסיים את עונת הקיץ (כמעט...) בחגיגה שכולה יין, גורמה, מוסיקה ותרבות. מאות סוגי יין לטעימה חופשית, חלקם מושקים לראשונה במסגרת הפסטיבל, דוכני מזון של מסעדות מובילות, והרבה מוסיקה בהופעות חיות ואנרגטיות בכל יום מימי הפסטיבל.
 
אטרקציית הפסטיבל השנה מיצב במבוק ענק ה- Big Bambu של האומנים והאחים התאומים האמריקאיים דאג ומייק סטאן. המיצב הוצג כבר על גג מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, בביאנלה לאומנות בוונציה, במוזיאון לאומנות מודרנית ברומא, במוזיאון נאושימה ביפן וכעת במוזיאון ישראל בירושלים. 7,000 מוטות במבוק, 80 ק"מ של מיתרי טיפוס, 16 מטר גובה, 7 שבועות הקמה אשר יצרו מיצב חוץ-אמנותי, אדיר מימדים. מבקרי הפסטיבל יוכלו לעלות, לטפס ולבלות על פסל הבמבוק בעלות סמלית של 10 ₪ (עד לשעה 21:30 בערב) אשר יתעורר מידי לילה לחיים מסעירים, עם תאורה ועבודות נוספות שישתלבו בו.
 
על הפסטיבל ינצחו מספר להקות (2 הופעות חיות מידי ערב) במוסיקה קצבית אל תוך הלילה: להקת "בוסה טריו" במוסיקה לטינית ברזילאית, להקת "אוריינטל לאב" עם מוסיקת פולקלור מרוקאית צעירה אנרגטית ובועטת, להקת סוייאר במוסיקת קאנטרי רוק אמריקאי, The Simon Shaw Band עם מוסיקת קאברים ללהיטים ידועים, הרכב  Aveva במופע AfroSoul - מוזיקת נשמה עם מקצבים אפריקאיים, מרגאיי עד לאפרו-ביט. להקתThe Rust  בלהיטי בלוז ורוקנרול מכל הזמנים לצד שירים מקוריים וג'מג'ומים ספונטניים, בלווית נגנים מקצועיים ווירטואוזיים המעניקים לקהל חוויה ייחודית של מוסיקה חיה במיטבה.
 
 
פסטיבל היין במוזיאון ישראל ייערך בתאריכים 1-4 בספטמבר (ימים ב'-ה'), בין השעות 19:00-23:00. מחיר כרטיס הכניסה 85 ₪ והוא כולל כוס יין אותה ניתן למלא ללא הגבלה. 
באי הפסטיבל בימים שלישי–רביעי (2-3 בספטמבר), יוכלו אף ליהנות מכניסה חינם למוזיאון (עד השעה 21:00 בלילה).