רוני פרץ - על מסעדת מדיטה 22/02/2017
אתמול בערב הגענו למדיטה עם זוג נוסף של חברים, בכדי לחגוג לבעלי את יום הולדתו. למנות הראשונות חיכינו מעל עשרים דקות.
כעשר דקות לאחר שעשינו את ההזמנה, ניגש אליו אחד המלצרים ואמר שהיות שהזמנו 2 המבורגרים ונשאר רק אחד, נצטרך להחליט מי "זוכה" בהמבורגר ומי בוחר מנה אחרת. לאחר קרוב לחצי שעה קיבלנו בשעה טובה את המנות הראשונות שלנו. אכלנו, נהנו, סיימנו ו... חיכינו. חיכינו וחיכינו וחיכינו.
אף אחד לא ניגש לשאול אם הכל בסדר, או חלילה, לפנות לנו את הכלים של המנה הראשונה. אחרי בערך רבע שעה ביקשנו מהמלצרית לגשת אלינו. ביקשנו לפנות את הכלים ושאלנו מה קורה עם המנות העיקריות אז היא אמרה ש"חיכתה שנסיים עם המנות הראשונות". כשביקשנו להזמין בקבוק נוסף של שתיה קלה אמרו לנו שאין, נגמר. מיותר לציין שחיכינו מהרגע הזה עוד קרוב לחצי שעה עד שקיבלנו את המנות העיקריות, המזעזעות (!!!) שלנו. שתי מנות של סטייק אנטריקוט שהוזמנו שתיהן במידת עשייה מדיום-וול, הוגשו כאשר באחת הסטייק שרוף, צמיגי וקשה כמו אבן, ובשניה הבשר אדום, מדמם וחי לחלוטין.
מנת ההמבורגר הוגשה בלחמניה שחציה צמיגי וחציה קשה, בלתי אכילה בעליל.
כשביקשנו לדבר עם מנהל המקום, אמרה המלצרית כי הוא עסוק וייגש תוך מספר דקות. לאחר מספר דקות ניגשה אלינו המלצרית שנית בנסיון לברר איתנו מה הבעיה. הסברנו הכל. לאחר מכן ניגשה המארחת כשהיא שואלת "איך היא יכולה לתקן לנו את החוויה". לא באמת ידענו איך לענות על זה, היות שהחוויה הייתה לא טובה, מתחילתה ועד לאותו רגע. אז באמצע המשפט, היא פשוט הפנתה את הגב ופנתה לשולחן המתלונן הבא.
ביקשנו חשבון. שוב חיכינו המון זמן. אבל היי, קיבלנו כפיצוי גלידה עם שבבים של חלבה, אז הכל בסדר, נכון?!
לסיכומו של עניין, טיב האוכל - 0, טיב השירות - 0, היחס של בעלי המקום ללקוחות - 0, ההיערכות להגיש (מזון / שתיה) עפ"י התפריט - 0 (אתמול היה יום שלישי ואין שום סיבה שמסעדה לא תהיה ערוכה או שתהיה בחוסרים ביום שלישי!). יצאנו בתחושה של עוגמת נפש מהכסף שנזרק ללא שום תמורה, מבזבוז של ערב שחיכינו לו, ובעיקר מהזלזול של בעלי המקום בנו, שלא נראה לו חשוב מספיק לגשת אלינו, למרות שכך ביקשנו. ממליצים בחום - אם אתם מחפשים מסעדה ללכת אליה והגעתם לעמוד של מדיטה - תמשיכו בחיפושים!!!