אני הייתי במסעדה שלהם הרבה פעמים ואני מאוד נהנתי. ולכן גם המלצתי לחברים שלי בניו יורק על המסעדה הזאת.
הגעתי שבוע שעבר לארץ יום חמישי באתי עם אשתי לאכול במסעדה. הזמנתי פלטת בשרים ב 320 שקל והתחלנו לאכול מהפרגיות וזה היה מאוד טוב. אשתי אכלה מהסטייק ואמרה לי שזה לא טוב. אמרתי לה לא יכול להיות אכלתי משלי וגם היה לזה טעם מוזר קצת וזה היה מאוד מסטיק. חשבתי שפשוט צריך להחזיר את זה לגריל ואכן החזרנו את זה וקיבלנו את זה חזרה והתחלנו לאכול את הסטייקים. אני אכלתי ביס וכמעט הקאתי אשתי גם קיבלה בחילות מזה. נגשתי למנהל משמרת ואמרתי לו את זה והוא אמר לי שהוא יכול לתת לי עוד פרגית אבל אני כבר לא רציתי (כי עדיין היה לנו פרגיות) ואשתי כבר בכלל לא היה לה תאבון. בחשבון הוא הוריד לי 35 שקל נגשתי ושאלתי אם בשביל שתי סטייקים זה מה שהוא מוריד מהמחיר הוא ענה לי. ולמה שאני יפסיד את הכסף של הסטייקים...
לסיכמו של עניין:
חזרתי למסעדה הזאת כי ידעתי שיש אוכל ושירות טוב.
שילמתי על פלטת בשרים שכולל שתי סטייקים שתי פרגיות ושתי צלעות כבש וקנקן תפוזים במקום 350 שקל 300 שקל כי שתי סטייקים היו מקולקלים.
מה שיוצא מזה
אני לא מאמין שאני יחזור למסעדה הזאת מסיבה פשוטה. אני מבין שיכול להיות תקלה אבל לפחות שינסו לתקן ולא לענות ללקוח "ולמה שאני יפסיד את זה?"
וחבל כי אני הייתי ממליץ מאוד אצלנו בניו יורק על המסעדה הזאת...
חבל מאוד אהבתי אותם..