וליאנה ברנשטיין — כוכב אחדביום שלישי האחרון, בסביבות שבע בערב, ביקרתי עם חברה במסעדה שוקקת חיים, מלצרית נחמדה ומלאת רצון טוב לקחה את ההזמנה, אך אדיבותה לא עזרה בכלל...
בניגוד לחברתי שקיבלה את המנה שהזמינה בזמן סביר ביותר, אני חיכיתי שעה למנת תמנונים וירקות על הפלנצ'ה.. המלצרית ניגשה שוב ושוב במבוכה לומר שיש תקלה כזו או אחרת עם המנה הפשוטה הזו. ביקשתי להחליף כבר למשהו מיידי ופשוט שכן היה עלינו לחזור לירושלים. המלצרית אמרה שלא כדאי כי גם מנה פשוטה תיקח זמן לא מבוטל..
כטמור, אחרי שעה (חברתי סיימה מזה זמן רב את המנה שלה ולא נותר לה אלא לחכות לי בקוצר רוח)
כאמור, אחרי שעה קיבלתי מנה לא מרשימה בכלל. כ 5- 6 פיסות קלמרי בירקות ברוטב. כשפניתי לאחת המלצריות שעברו כדי לבקש פרוסת לחם נעניתי שפרוסה תעלה לי 8 ש"ח. וויתרתי והוצאתי לחם שקניתי לבית וטבלתי בו את הרוטב. שירות נפלא!
במצב כזה נוהגת כל מסעדה סבירה לפצות את הלקוח על עגמת הנפש, אך לא כאן. קיבלנו חשבון בו ניגבה ושולם הסכום המלא (54 ש"ח למנה העלובה שהגיעה באיחור כה ניכר)
פתטי! מסעדה כה מבוקשת מרשה לעצמה לנהוג בכזה זלזול בלקוחות. כמו שאומרים- בירושלים זה לא היה קורה.. היינו בוודאי זוכים בפיצוי כספי או אחר. כל מי ששמע על המקרה היה בשוק על התנהלותכם. חבל...
לייק · הגיבי · לפני 3 שניות · 1 ביקורת ·
Sara