לירון גילאון - על מסעדת הלנס 12/11/2011
liroash@gmail.com
אני ובעלי נכנסנו לאתר קופונים וחיפשנו קופון למסעדת שף טובה ליום שישי בערב לזוג.
מצאנו קופון זוגי עם תפריט מאוד עשיר ומגוון ב"הלנס", התלהבנו וביצענו הזמנת מקום דרך האתר. קיבלנו הודעה לנייד ולמייל לאישור ובנוסף התקשרנו למסעדה לוודא. מי שענתה אמרה שבדיוק התכוונה להתקשר וההזמנה נקלטה, חזרתי על שמי מספר פעמים במהלך השיחה בכדי לוודא שאנחנו מדברות על ההזמנה הנכונה ושיש לה את הפרטים וציינתי שנגיע עם שובר, הבחורה אמרה שבסדר רק ביקשה שנאחר בחצי שעה את ההגעה והסכמנו.
הגענו לאיזור וציפינו למסעדה מרשימה לפי התמונות באתר ולפי היכרותנו את האיזור (קרוב לרח' הארבעה שמלא במקומות טובים איכותיים ויפים לשבת בהם), ומבחוץ המסעדה הייתה ניראית מאוד מאכזבת ועלובה, (היא צמודה לכניסה אפלולית של מועדון לילה), וכשנכנסנו למסעדה גילינו מסעדה "עייפה" חסרת סגנון שניראית ישנה ודיי היססנו, אבל ציפינו כמובן שלפחות האוכל יהיה טוב כמצופה לתפריט...
עמדנו כעשר דקות בכניסה מבלי שיגש אלינו מארח\ת או אפילו מלצר\ית.
אחרי שהצלחנו לתפוס מלצר, הוא הסתכל עלינו כאילו מה אנחנו בכלל עושים כאן, בדק בהזמנות ואמר להפתעתינו שאנחנו לא רשומים (הייתכן?). הוא הציע לנו לשבת על הבר או על שולחן ממש קטנטן מאולטר ולא ניסה יותר מידי לפתור את הבעיה שנוצרה. הוא לא קרא לאחראי בשביל לבדוק, או לנסות לפחות למצוא לנו פיתרון הולם (להתחיל על הבר ולעבור לשולחן, פיצוי, לבקש שאולי נעשה סיבוב ונחזור והם לבנתיים ינסו לסדר משהו...) פשוט אמר לנו הכל תפוס ובמילים אחרות אתם לא מעניינים אותנו, ושלח אותנו לדרכינו.
יצאנו כועסים מאוד ורעבים מאוד בתשע בערב בשישי, כשכל המסעדות מסביבנו כמובן מלאות ומוזמנות מראש!!!
אני לא יודעת אם נעשתה כאן שגיאה בתום לב של אותה בחורה שלא רשמה אותנו בטעות (למרות שיש תיעוד להזמנה מהאתר), או אולי בכוונה בגלל שציינו שמדובר בארוחה עם שובר?. כך או כך יחס כזה מזלזל ועוגמת נפש כזאת בחיים לא קיבלתי בשום מסעדה בייחוד לא במסעדה שקוראת לעצמה מסעדת שף!
כשיצאנו אמרתי לבעלי אולי בכול זאת נשב על הבר, ובעלי אמר: "מרוב שנגעלתי מהצורה של המקום ומהיחס של המלצר, אני מעדיף לצאת מכאן רעב ולבטל מחר את השובר, מאשר לעשות להם טובה ולשבת כמו מסכן ולאכול על הבר ארוחה שהזמנתי לה וודאות שולחן מראש! והוא צודק.
ככה לא מתיחסים ללקוחות!!!