שמוליק ענר - על מסעדת מאג'דה 03/10/2015
ביקרנו שני זוגות אצל מג׳דה וכל חטאינו היה שלא הזמנו מקום.
מורת רוחה של בעלת המקום נכרה בה עת הושיבה אותנו בשולחן נידח ולא נוח שעה שהיו לפחות 6 שולחנות פנויים על הנוף. (ושנותרו פנויים גם אחרי שעזבנו).
במסעדה הצטרפו מספר מאפיינים שלא הולכים יחד.
המנות יקרות ומאוד קטנות (על מנת פסטייה - בצק פילו ממולא בפרורי עוף עם קינמון - בקוטר של 10 ס״מ תשלמו 87 ש״ח ועוד טיפ).
ובלי מילה טובה אי אפשר: מנת סלט התאנים טעימה באופן יוצא דופן.
והשירות?
מקום שמנסה למצב עצמו כיוקרתי מצופה שלפחות השרות יהיה אדיב!
משום מה התחושה שהצליחו לטעת בנו היא זלזול וכאילו לקוחות הם דבר מובן מאליו.
לקוחות במסעדה הם לא דבר מובן מאליו וצריך להוקיר תודה לכל אחד שבא בשעריך ומפרנס אותך!!!
לסיכום, שרות טוב יכול היה לחפות על כל הכשלים האחרים!
מג׳דה (מיכל) לא צריכה לקוחות ואלו סתם מפריעים לה, או לפחות כך היא מתנהגת.