הגעתי למסעדה בשעת צהריים עם הוריי.
עלינו לקומה השנייה בזמן שהמסעדה הייתה כמעט ריקה.
למרות זאת, אף מלצר לא ניגש אלינו והייתי צריך לרדת למטה לקרוא לו. כלומר, זלזלו בנו ולא נתנו שירות למרות שהמסעדה הייתה כמעט ריקה!
כשקראתי למלצר ראיתי אותו עסוק בפריסת הניירות העלובים, שהם משתמשים בהם בתור מפות, על-גבי השולחנות.
קיבלנו לחם עם בצל אחרי שהזמנו מנות עסקיות. שאלתי את המלצר האם זה לחם לבן כי אני אלרגי לסוגי הלחמים האחרים. הוא אמר שכן. שאלנו עוד מלצר ליתר בטחון, שאמר שזה לא לא לחם לבן והציע לי פיתה במקום. מזל!!!
אחרי רבע שעה של המתנה לפיתה המסכנה ואחרי שהמנות הראשונות עוד לא הגיעו, החלטנו פשוט להפסיק את התענוג העלוב הזה וללכת משם.
ייאמר לזכות מנהל המשמרת שאחרי שהצגתי בפניו את הדברים, הוא לא חייב אותנו בעבור המנות שכן הגיעו.
המלצרים והברמנים שם נתנו לי הרגשה שהם עושים טובה ונראו אדישים ועייפים. ציפיתי שבתמורה למחירים הגבוהים של המנות, זה יהיה שונה!