אורן קלר - על מסעדת נתחים 28/05/2012
oren@keller.org.il
הגענו למסעדה 2 משפחות, לאחר סיור בדרום.
המתנו כחצי שעה, בעוד שמחצית מהשולחנות במסעדה פנויים מסועדים (אך לא מפונים משאריות האוכל).
בתי הקיאה על רצפת המסעדה, וכשהערתי למנהל המשמרת (הייתי מוכן לנקות, באמת - למרות שאני חושב שזה חלק משירות שמסעדה צריכה להעניק ללקוחותיה) הוא ביקש ממני לנקות את הלכלוך.
לאחר המתנה ארוכה, נכנסנו פנימה והתיישבנו לאכול.
הייתה מלצרית נחמדה, אך המנות שהזמנו - הגיעו לא עפ"י בקשותינו, חלק מהמנות לא הגיעו, מנות הילדים הגיעו לאחר שסיימנו (המבוגרים) לאכול (כמובן שאת המנות שלנו "חלקנו" יחד עם הילדים) ולבסוף, לאחר שסיימנו לאכול - הגיעו מנות הילדים, ותוספות שונות שביקשנו בעת ההזמנה.
לתדהמתנו, היה תור ארוך מחוץ למסעדה, בעוד ש-70% (!) מהשולחנות היו פנויים (ריקים מסועדים אך עמוסים בשאריות).
ביקשתי ממנהל המשמרת מעט מים חמים לבקבוק של התינוק - והוא הפנה אותי למסעדה הסמוכה בטענה שאין לו מים חמים (?!) (אז איך יש לכם בתפריט קפה ותה ?!)
האוכל אמנם היה טעים (אולי לא יזכה בכוכב מישלין, אבל בהחלט טעים)- אך השירות - נוראי.
אם אהיה באיזור - אין סיכוי שאגיע לשם.
אם המסעדה לא הייתה יחידה באיזור (אלא ממוקמת בת"א) - מנהל המשמרת היה שוטף כלים (במקרה הטוב) אחרת המסעדה הייתה נסגרת.