אתמול, 22.02.2013 בשעה 23:15 בערך
ביצעתי הזמנה דרך האתר, מסניף פתח תקווה.
מספר ההזמנה 689 ע"ס 177.1 ש"ח
מיד לאחר ההזמנה, שלחתי לכם חוות דעת חיובית על אופן ביצוע ההזמנה דרך האתר.
בדרך כלל אני אוכל בג'פניקה בהרצליה פיתוח ואני ממש מרוצה, אך הפעם החלטנו להזמין מכם, (אולי נופתע לטובה), אך לצערי לא כך הדבר.
המנה הגיעה לאחר 60 דקות כמובטח באתר, אך חיברו לנו את כל ה-6 מנות בתוך 3 קופסאות, הקופסאות של הרטבים הגיעו הפוכות ולכן כל הרטבים נשפכו בתוך השקית ומחוצה לה.
הסושי עצמו הוכן בצורה מזלזלת מאוד (צילמתי מספר תמונות של המנות).
כשיצרתי קשר באותו הרגע עם הסניף, הודיעה לי הנציגה, כי אין אפשרות להחליף את המנה מכיוון והסניף בשלבי סגירה, אך הציעה 2 רולים בקנייה הבאה.
אני ממש לא חושב ש- 2 רולים זה פיצוי הולם לעוגמת הנפש, לידיעתכם, הייתי כל כך לא מרוצה מהמנה, שאפילו לא אכלנו אותה, פשוט יצאנו לאכול בחוץ.
בקיצור- אני ממש לא רוצה פיצוי על הארוחה, אבל שתדעו לכם שהפסדתם לקוח!, המנה ממש לא קרובה ללהיות שווה 180 ש"ח!
זאת בהחלט תהיה הפעם האחרונה שאני יזמין מהסושיה.
בהצלחה עם שאר הלקוחות הפראיירים שלכם, המוכנים לשלם כל כך הרבה עבור כל כך מעט!