בתור מי שממלצרת במסעדות בעצמה כבר יותר מחמש שנים, ויודעת איך אמורים להתנהל מול לקוחות, המקום הזה מאכזר אותי כל פעם מחדש! מחכים כ"כ הרבה זמן להיכנס, גם כשנכנסים- אתמול חיכינו רבע שעה שהמלצרית תטרח לבוא לקחת הזמנה (ואגב- הם בכוונה מביאים קצת מלצרים למרות שיש לחץ כדי שיוכלו "לעשות קופה", כל מסעדה שמכבדת את עצמה הייתה מביאה יותר מלצרים, כדי לשפר את השירות). גם לאחר ההזמנה, מנות פשוטות כמו סושי יוצאות אחרי יותר מחצי שעה. לי עשו טעות במנה ושמו תוספת שלא ביקשתי, מנהל המשמרת הוא זה שהגיש לנו, הוא אמר שאין בעיה שיכינו חדש, וביקשתי ממנו שזה לא ייקח חצי שעה כמו עכשיו, אלא כיוון שזו פשלה שלהם שידאג לזרז את זה, הוא אמר שאין לי מה לדאוג, ושהוא ידאג שזה יהיה מהר, אולם עברו 40 דקות והמנה עדיין לא יצאה, וחברה שלי כבר סיימה את המנה שלה... קראתי למנהל ואמרתי לו שאני כבר לא מעוניינת במנה ואנחנו רוצות חשבון. גם עבור פעולה פשוטה כמו הוצאת חשבון מהמחשב הם ייבשו אותנו כעשר דקות! (אמנם, הוא טען שהמנה כבר מוכנה ושאין לו בעיה לארוז לי אותה לדרך ללא תשלום, אבל כבר הייתי כ"כ עצבנית שאיבדתי את התיאבון).
ומה שהכי צרם לי, זה שכיצאנו מהמסעדה, המנהל עבר מולי, ופשוט לא אמר לי כלום, לא התנצל, לא ביקש סליחה או "אני מקווה שתחזרו", פשוט התעלמות אחרי שהוא יודע שיצאתי מאוכזבת וגם אמרתי לו את זה! נראה לי שההצלחה עלתה להם לראש, ובגלל שכל ערב יש להם תור של המון אנשים הם שכחו את החשיבות של שימור לקוחות ודאגה שהם יצאו מרוצים!