אכלנו במסעדה 6 אנשים כשהמזמין היה קרוב משפחה מחו"ל. תפריט המשקאות והקינוחים היה בעברית בלבד ונאלצנו לתרגם למארח. המלצרית לא טרחה.
רוב המנות היו סבירות, והיו גם טובות בינהן.
לעומת זו נתקלנו בהתנהגות לא הולמת של אחראית המלצריות. המארח, תייר מחו"ל שילם בקופה ונתן דמי שירות שלדעת האחראי לא היו מספיקים(50 ש"ח , כ-10%) . אז הופיע האחראית ושאלה אותנו, המוזמנים, בעברית אם לא היינו שבעי רצון מן השירות או האוכל, כי הטיפ היה קטן.
שלפנו את ארנקינו כדי להוסיף לדמי שירות.
המארח שלא מדבר עברית, כמובן, כעס ונעלב מאוד. הוא רגיל לדמי שירות כלולים במחיר בארצו.
אני מוצא שפנייה אל המוזמנים בבקשה להוסיף דמי שירות היא גסות רוח שאין כדוגמתה.
החזרנו לארנקינו את הסכום שהתכוונו להוסיף. הוא ואנחנו לא נחזור למקום.
המסעדה סבירה לארוחות של אנשי ההייטק בסביבה, לא יותר מזה