אתמול בשעה 23:30 התקשרתי להזמין מהמקום שתי ארוחות. לאחר 20 דקות בטלפון תוך כדי ניסיון להסביר לעובד מה אני רוצה (שתי ארוחות סטנדרטיות) ועוד שעה המתנה קיבלתי את המנות. מיותר לציין שאת השתייה של אחת המנות לא קיבלתי והובטח לי "פעם הבאה תקבל גם פינוקים עם המנה בגלל שעכשיו לא קיבלת".
כאשר ביקשתי להחזיר את המנות לא הייתה שום בעיה, כך לפחות זה היה בהתחלה. חיכיתי לשליח שיגיע בשעה 1 בלילה כדי לקחת את המנות והובטח לי זיכוי מלא מלבד השתייה- שאותה כבר פתחתי "אז אין מה לעשות אתה חייב לשלם על פחית קולה 9 שקלים". לאחר 4 פעמים שבהן ניסיתי להשיג את המקום והובטח לי כי "בערב יישלח אליך זיכוי מלא" קיבלתי את התשובה הבאה :" לא תקבל זיכוי בגלל שהחזרת את המנות לא כפי שהיית צריך". סליחה, הייתי צריך לעטוף אותן חזרה ולשים יפה יפה בתוך השקית נייר ספוגת השמן שבהן ההמבורגר הגיע.
לא לקחתי אפילו ביס אחד- לא מההמבורגר ולא מהצ'יפס, שניהם נראו פשוט לא טוב.
כאשר ניסיתי לדבר עם המנהל של המקום ולקבל את השתייה שהובטחה לי קיבלתי צעקות וקללות על זה שהחזרתי את הארוחה "הפוכה" ולכן לא מגיעה לי שתייה, אבל אם אני רוצה אותה- אני יכול להגיע אליהם ולקבל אותה. ביזיון.
הכסף הוא לא העניין, שירות הלקוחות פשוט מזוויע, ככה לא מנהלים מקום.