לפני שבועיים ערכנו אירוע בר מצווה ל- 70 איש בשבת בבוקר. כאורחים קבועים במסעדה מזה 3 שנים הופתענו לרעה מהשירות הגרוע והניהול הכושל של האירוע, למרות המחיר הגבוה מאד ששילמנו, ולמרות כל מה שהובטח לנו.
המארחת הפנתה את האנשים לשולחנות הלא נכונים ויצרה אי נעימויות למרות שהיתה לה רשימה מסודרת, וגם לאחר שהוסבר לה היא המשיכה לטעות.
המלצרים היו כל הזמן מפוחדים ולחוצים ולא ניתן היה לבקש מהם שום דבר, ואם כבר ביקשו מהם משהו זה לא טופל. מנהלת האירוע נתנה תחושה של בואו נגמור עם זה כבר כי יש לי מסעדה לנהל אחר כך.
השירות היה גרוע מאד גם של המלצרים וגם של מנהלת המסעדה והארוע.
להלן דוגמאות ששמענו מאורחים לאחר הארוע.
דוגמא1: מישהו קם לרגע לדבר והמלצרים פינו לו את השולחן, וכשאמר להם שלא סיים לאכול אמרו לו שקיבלו הוראה לפנות. כשביקש לפחות לשתות משהו הביאו לו קנקן מיץ. וחמש דקות לאחר מכן בא מלצר אחר ולקח את קנקן המיץ.
אורחים אחרים קמו להכין קפה וכשחזרו לשולחן, לא היה להם שולחן, המלצרים פינו אותו במהירות וערכו אותו מחדש לאורחי המסעדה שאינם שייכים לאירוע.
היות ומדובר בשבת חתן בר מצווה בבוקר, סוכם על הקראת דרשה ונעשו הכנות, וברגע המתאים שנקבע על ידי מנהלת האירוע, המקרן לא עבד ונדרש זמן רב כדי לסדר אותו. לאחר שהחל לעבוד לא שמעו כלום משום שמנהלת הארוע לא רצתה להגביר את הקול כי "יש עוד אורחים במסעדה" , למרות שלקחנו לטובת הארוע חצי מהמסעדה.
אני יכול להמשיך ולהציג מקרים נוספים שהתגלו רק לאחר מכן, אבל לא אלאה אתכם ביותר פרטים.
קיצורו של עניין: מדובר בצוות ניהול של המסעדה שאינו מיומן ואינו יודע כיצד לנהל אירועים, צוות שעשה הכל כדי שאנשים ייצאו בהרגשה שמגרשים אותם.