itzik.karacik@gmail.com
אני לא יודע אם זה בגלל שבפעם הקודמת הייתי ממש רעב או בגלל חוסר ההבנה היחסי שלי בהמבורגרים, אבל בביקור הראשון שלי נהניתי מכל ביס. היום הגעתי אליהם שנית, מורעב לא פחות, הזמנתי המבורגר בייקון עם גבינת צ'דר, צ'יפס ושתייה וחיכיתי בציפייה. בפועל התאכזבתי מאוד.
קודם כל, ביקשתי שמידת העשייה תהיה מדיום-רייר. בפועל, קיבלתי המבורגר אדום כמעט לחלוטין שהיה אולי 2 דקות על המשטח. שקלתי לבקש לחמם אותו עוד, אבל ההמבורגר כבר היה עטוף ברטבים ובצ'דר ככה שההוצאה שלו היתה מפרקת את הכריך לחלוטין.
הבעיה השנייה היתה החימום. בעוד שאת הצ'יפס קיבלתי רותח, ההמבורגר בקושי היה חם והייתי צריך לאכול אותו קודם כדי שהוא לא יהפוך קר לחלוטין בזמן שאני מתעסק עם הצ'יפס, וחבל שכך.
בעיה נוספת היתה הלחמניה, שהיתה לא טרייה ויבשה לחלוטין ואפילו במקדונלס היו מתביישים להגיש אותה. למזלי שמתי בפנים 3 רטבים שאיזנו את היבשושיות, אבל זה עדיין לא פותר את איוו מאחריות
ולסיום, השירות. עבדתי בעצמי לא מעט בשירות לקוחות ואני ממש לא מצפה שהם יהיו נחמדים בטירוף או יתייחסו אליי כקדוש. אבל להטיח את המנה על השולחן ולשפוך תוך כדי חלק מהצ'דר מהלחמנייה זה לא לעניין. כנ"ל לגבי העובד שחתך את הלחמניה ואז השליך אותה על משטח העבודה כאילו היא כדור ולא אוכל. וזה לא שהייתי לקוח מעצבן או משהו בסגנון, להפך. אלה היו עובדים שבכלל לא דיברתי איתם וזאת היתה הדרך שבה הם הכינו גם את שאר הארוחות ככה שמדובר פשוט ביחס לא נכון לאוכל.
בקיצור, על הארוחה הזאת, שהיתה עם קציצה לא גדולה במיוחד של 220 גרם, שילמתי כמעט 70 שקל כשבפועל היא לא היתה שווה אפילו חצי מזה. אני יודע שהמקום לא תמיד גרוע מכיוון שכמו שאמרתי בהתחלה, בפעם הקודמת כשבאתי הם היו טעימים מאוד, אבל בזמן הקרוב אני לא אבקר שם שוב. וחבל, כי המקומות הלא כשרים בירושלים רק הולכים ומתמעטים.