שומר נפשו ירחק מהמסעדה. בסבב הקודם של הקופונים, הזמנו מקום לארבעה אנשים. כשהגענו, השולחן לא היה פנוי והמלצרים רצו ברחבת המסעדה הצפופה באופן הסטרי. לבסוף, כשהתיישבנו וביקשנו לראות את התפריט, המלצרית ענתה בגסות "תגידי, לא ראית בבית את התפריט"? כששאלתי מה ההבדל בין שני המשקאות האלכוהוליים, היא ענתה לי בזלזול "אחד ורוד ואחד לא".. ביקשתי להחליף את המלצרית ואז נשארתי ללא מלצר. נאלצתי לבקש 8 פעמים מים עד שקיבלתי וחמש פעמים לחם.
למרות שהוקצה לנו זמן מוגבל מהמסעדה, המנות זחלו באיטיות ובלי תאום. כשחלק סיימו לאכול, אחרים התחילו. מתוך 4 נפשות, רק 3 זכו למנה אחרונה, כשהרביעית הגיעה כרבע שעה אח"כ..
הנחת הצלחות הייתה בעצבנות ובלחץ ואחת המלצריות הרימה צלחת שפגעה בכוס שבתי שתתה ממנה וזאת פגעה בשיניה.
ברור שאם לא הייתי "תקועה" עם קופונים, מזמן הייתי יוצאת מהמסעדה.
כשהתקשרתי למסעדה לאחר מכן ושוחחתי עם בחורה שהציגה את עצמה כמנהלת, הסתבר שכל זה היה ידוע לה. היא שאלה אם אני זאת ששלחתי לה אימייל על הכאוס שהיה שם. מסתבר שהיו עוד כמה שחוו את מה שחויתי.
לחשוב שעוגמת הנפש הזאת עוד עלתה לי 600 ש"ח, בכלל מקומם.
בשיחה עם המנהלת ובתיאום עם הבעלים, הוצע לי כ"פיצוי", לבוא למסעדה להזמין מנות עיקריות על חשבוני ולקבל מנה ראשונה על חשבון המסעדה.
פריירית הייתי פעם אחת. לא עוד. אני שוקלת עדיין לתבוע את בעל המסעדה. למרות שהייתי מאז בעשרות מסעדות, הטראומה עדיין נשארה.