אני סטודנט הלומד במכללת הדסה.
בביקורי הראשון אי-פעם בדוכן פלאפל זה, בעל המקום התייחס אליי בצורה מזלזלת, והפך אותי למושא ללעג לפני כל לקוחותיו בגלל חזותי החיצונית, ללא כל סיבה מסויימת.
בנוסף, הכנת ההזמנה נעשתה בצורה רשלנית, והמוכר (המוכר היה בעל-המקום) התייחס לכל בקשה שלי ברוגז.
ייתכן שבעל המקום מתנהג בצורה אפלייתית בין אנשים שונים, כי לקוחות אחרים, שהיו באותו זמן שבו הייתי, קיבלו יחס מכובד.
מלבד זאת, המקום עצמו מאוד צפוף וכאשר יותר מ- 4 אנשים מחכים להזמנתם, ההמתנה הופכת למייגעת והאווירה נעשית מחניקה.