חווית שירות לא נעימה, אותה חוויתי במסעדת בנדיקט בשני הסניפים, לא עושה חשק לחזור.
ביום שבת ב- 7 בבוקר נכנסנו אני וחבר לאכול במסעדת בנדיקט.
מנסיון העבר אני יודע לצערי כי אין גמישות מבחינת התפריט, גם אם הבקשה הינה קטנה מאוד ולא מהווה קושי מיוחד, בקשתי היא כי יכינו לי חביתת חלבונים עם חלמון (צהוב) אחד. מאחר וידעתי מראש כי התשובה תהיה שלילית ועל מנת שלא להתווכח לשווא, הזמנו ארוחת בוקר ישראלית אחת הוספנו 2 מנות פתיחה ושידרגנו את הביצה לפריטטה ספרדית. העלות הכוללת אמורה הייתה להיות כ- 100 ש"ח.
כאשר הגיע האוכל הופתענו מדברי המלצרית שאמרה כבדרך אגב כי לא נקבל מילוי נוסף למאזטים מאחר והזמנו רק ארוחה אחת.
התחושה הייתה מאוד לא נוחה ולא נעימה, עלות הארוחה עולה על מחיר 2 ארוחות בוקר.
מלבד זאת כמה מאזטים כבר נוכל לאכול במילוי חוזר?
לדעתי ותחושתי מדובר בחווית שירות מאוד לא נעימה. אילו הייתה התשובה כי אין לי מה לדאוג וכי ימלאו לי באופן סביר אני חושב כי ההרגשה הייתה טובה יותר. חשוב לי לציין כי בסופו של דבר לא נזקקתי לשום תוספת מכיוון שהארוחה הייתה משביעה למדי.
מעט יותר גמישות ורצון טוב היו גורמים לי הרגשה טובה ורצון לחזור שוב למסעדה.
אחשוב שוב כמה פעמים לפני שאבוא לבקר שוב במסעדה וכך אמליץ לכל חבריי.