0שבתאי (שבי) ירושלמי - על מסעדת חוף ממן 21/02/2016
shablolshabi2wall.com
רוב שלומות
הנני לקוח ותיק של גרופון הנהנה משרותיכם הטובים ורוכש באמצעותכם שוברים בעיקר למסעדות ובתי קפה.
לאחרונה רכשתי שובר לארוחת המבורגר לשישייה ב"מסעדת ממן" באילת .
את מימוש השובר הנ"ל החלטנו להשאיר ליום שבת 20.2.2016 וזאת תוך תכנון זמנים המאפשר לנו ארוחה זריזה תוך חזרה למלון הקרוב בו שהינו והתחייבות לפינוי החדרים עד לשעה 15.00.
בשעה 14.10 בדיוק הגענו ל"מסעדת ממן", מנינו 7 מבוגרים ו-3 ילדים בגילאי 12, 5, 7. המסעדה פתוחה לאוויר הצח, יפה מזמינה מאירת פנים וחשנו התרוממות רוח.
סודרו לנו מיד מקומות ישיבה סביב שולחן ולאחר כ-5 דקות ביצענו הזמנה שכללה את המגיע בשובר ומנות נוספות שהוזמנו מהתפריט בתוספת תשלום כמובן.
כגודל הציפייה כך הייתה האכזבה...המתנו והמתנו, בקשנו מספר פעמים מהמלצר ומהאחראי שיזרז לפחות את הגשת ההזמנה לילדים שהיו רעבים חסרי סבלנות ועל סף בכי, אפילו השתייה אותה בקשנו לא הוגשה כלל!.
בשעה 15.00 לאחר שהמתנו כ50 דקות (וגם מאחר ולא הובטח שההזמנה אכן עומדת להיות מוגשת בדקות הקרובות)-התנצלנו, קמנו ויצאנו מאוכזבים כועסים ועם נכדי הקטנים והמתייפחים ...
היינו אף עדים לזוג נוסף ומאוכזב שנהג כמונו וביטל הזמנתו.
ממול למסעדת ממן נמצאת מסעדת המבורגר קטנה ופשוטה שלא יכלה לספק את כל מבוקשנו(סלט, מרק וכד') אך בלית ברירה נאלצנו להסתפק בה ובתפריט המצומצם והתנחמנו בזמן ההמתנה שלקח דקות ספורות. לא כך תכננו את סיום חופשתנו באילת - כייף כבר לא היה לנו...
כשהגענו למלון באיחור התנצלנו וספרנו מה הסיבה, הביע פקיד הקבלה צערו על כך והשיב: "אילו ידעתי שאתם הולכים למסעדה הזאת, הייתי מזהיר אתכם ומונע מכם מלבקר בה, אינכם הראשונים המתלוננים"!.
ברצוני להדגיש: אני הטיפוס המפרגן ומבטא זאת במכתבי תודה והערכה אישי לכל בית עסק בו קבלתי שרות טוב ולפרסם זאת ב"פייסבוק" אך הדבר לא מונע הבעת דעתי כשהחוויה היא שלילית ולדאוג לפרסמה.
אבקשכם לזכותני בסכום שרכשתי השובר-189 ₪ לצורך מימוש רכישה נוספת בבתי עסק ראויים.
בתודה ובברכה -שבתאי (שבי) ירושלמי.