מסעדת ג'ויה סינמטק

(7 חוות דעת)
ממוצע: 2 מתוך 5, ע"ב 7 מדרגים

שעות פתיחה

סוגים

  • דגים,
  • ביסטרו,
  • בר מסעדה,
  • איטלקיות

אירועים גודל: עד 120 אישסוג: אירועים במסעדה
שפות שירות אנגלית [English], עברית [Hebrew]
מאפיינים נוספים
  • אופציה צמחונית
  • גישה לנכים
  • חיבור לאינטרנט (WiFi)
  • מזגן
  • מתאים לילדים
  • פתוח בשבת
טעויות נפוצות

מיקום המסעדה על המפה

חוות דעת גולשים על ג'ויה סינמטק

(7) הוסף המלצות על ג'ויה סינמטק
  • אוכל 0
  • שירות 1
  • אווירה 0
  • עיצוב 0
טליה עזרא בתאריך 20/01/2017

יחס מזלזל במיוחד
הזמנתי מקום לחמישה בגויה הארבעה כדי לחגוג אירוע במשפחתי. ובאישור ההגעה נאמר לנו שהמקום שלנו שמור בגלריה של המסעדה,
כשניגנו בשעה המוזמנת נאמר לנו ע״ י המארחת כי היא הושבעה מישהו אחר במקום שלנו , ושאין לה מקום אחר בגלריה , והמקום היחיד שיהי תעה לנו הוא היה בכניסה מקום שלא היה נראה לנו,
וכשקראה למנהל הוא אמר שיצא לנו מקום אחר,
בעודו מחכים ארבעה אנשים שהיגיעו אחרינו התישבו במקום שסידרו להם במסעדה,(מה שנראה שהם עשו עוד פעם טעות)
כל הזמן הזה מנהל המסעדה והמארחת מתעלמים מאיתנו ,
וכשניגשתי לשאול מה קורה הוא נזכר לומר שאין לו מקום אחר להציע תוך כדי הבעת זלזול וחוסר יחס,
אני הייתי ממש מופתעת לקבל כזה יחס מכזאת מסעדה,, זלזול מוחלט מהמנהל ומה מארחת .
בלי שום רצון לנסות לתקן את הטעות שהם עשו.
זה נראה שממש לא איכפת להם מהלקוחות .
לא חסר בתל אביב מסעדות וקודם כל לפני האוכל השירות והיחס הם לא פחות חשובים .
מיוצר לציין שפשוט יצאנו משם למרות שבאנו לחגוג
מאכזב ממש
לשם אין לי מה לחזור
מקווה שמישהו יעשה שם קצת שיעורי בית
  • אוכל 1
  • שירות 1
  • אווירה 2
  • עיצוב 3
מיכל בתאריך 27/06/2015

כשהתקשרנו להזמין מקום - אמרו לנו שהתפריט הוחלף. מאחר ואכלנו בעבר בג'ויה, חשבנו שיהיה בסדר. היה נורא ואיום!
ראשית - המלצר לא שלט בתפריט החדש וקרא אותו מהניר, לא ידע מה מכילות המנות (ויש אצלנו רגישויות ושנאות) וכל שלושים שניות הלך לברר.
אוקיי, תפריט חדש ומלצר מגומגם, אבל לא לדעת איזו בירה יש לכם? גם זה התחלף? חוסר הבקיאות של המלצר גרר את תהליך ההזמנה - למעלה מחצי שעה...
שנית-הגענו קבוצה של 13 איש, עם מבוגרים שחלקם מעל ל-85. בתפריט החדש, המנות היו ללא תוספות לטעמנו, וביקשנו להחליף רוקט בפולנטה (שהופיעה במנה אחרת). גם מנהלת המשמרת סירבה, ורק לאחר בקשה אסרטיבית וגם איום מרומז שנקום ונלך, הסכימה להוסיף פירה. זה הופיע אחר-כך בחשבןן -19 ש"ח ל-2 כפות פירה.
מים - החוק מחייב להגיש מי שתיה צוננים לשולחן. המים היו חמימים (כן, אפילו לא טמפרטורת החדר, טובים לרחצה, אבל לא לשתיה), וטעם תפל נוראי בהם - ממש לא מי שתיה. ביקשנו קרח ולימון - לא קיבלנו.
מנת פתיח "פטריות ואספרגוס" - מנהלת המשמרת היללה אותה. היתה תפלה להחריד, ברוטב לא מזוהה ולא טעים. רק את מעט האספרגוס שבה לא הצליחו להרוס. 49 ש"ח בשביל זה?
מנת הדגים - בעבור 92 ש"ח למנה, ציפינו לקבל מנת דג סבירה. קיבלנו "דגימה" או "דוגמית". כשהתרעמנו - קיבלנו הסבר שזה 200 גר' דג. כנראה 100 קרח או תוספת מים ו-100 גר דג. לשם תחושת כמות שלכם - בערך רבע דניס. ממש בושה וחרפה!
מנת "נתח הקצבים" - הגיעה פושרת. כשהחזרתי - קיבלתי אותה מחוממת. כך שבמקום MEDIUM RARE הגיעה DONE. ללא בושה בכלל. החזרתי את המנה, וביקשתי מנה אחרת - ריטולו, שבתי אכלה ונהנתה ממנה.
מנת ה"ריטולו" - מנה של מאפה שבתוכו ירקות. הבצק היה לא אפוי. הוחזר אחר כבוד.
פיצוי של 4 קינוחים (ל-13 איש) בהחלט לא פיצה על החוויה....
רק מטעמי נימוס השארנו 10% שירות. לא מגיע להם בכלל - לא למסעדה, לא למטבח, לא למלצר, ולא למנהלת המשמרת.
הפסידו אותנו לתמיד!
  • אוכל 2
  • שירות 2
  • אווירה 4
  • עיצוב 4
טליה ג. בתאריך 21/06/2015

אכלנו אתמול כשבעה סועדים, לצערנו השירות היה מאד איטי, ביקשנו המלצה מהמלצר על יין, אמר שיביא לנו טעימות, הטעימות לא הגיעו ללא שתזכרנו אותו וכבר היינו במנה העיקרית והחלטנו לוותר. האוכל היה מאכזב ובינוני בטעמו.

רוצים לערוך אירוע במסעדה?

מוקד הזמנת אירועים במסעדות

זה העסק שלך? מגיעה לך חשיפה טובה יותר, בחינם. לפרטים לחץ/י כאן שם מסעדה: ג'ויה סינמטק מוקד הזמנת אירועים במסעדות Joya מסעדות ברחוב הארבעה תל אביב
מצאת טעות? עדכן אותנו כאן!