מסעדת אסיף

(17 חוות דעת)
ממוצע: 4 מתוך 5, ע"ב 17 מדרגים

שעות פתיחה

סוגים

  • ים תיכוני,
  • מסעדת שף,
  • איטלקיות,
  • ספרדית

מאפיינים נוספים
  • אופציה צמחונית
  • יש יין
  • מזגן
  • מקום רומנטי
  • פתוח בשבת
טעויות נפוצות

מיקום המסעדה על המפה

חוות דעת גולשים על אסיף

(17) הוסף המלצות על אסיף
  • אוכל 1
  • שירות 1
  • אווירה 2
  • עיצוב 3
Jessica Z בתאריך 14/12/2011

I've eaten at Asif before and have had some terrific food –usually hit or miss: some dishes are amazing, some fall flat -- all are expensive. But last night I went with a friend with a ‘baligam’ coupon, and received the worst food and service ever. The deal was 6 starter dishes + 2 aperitifs (arak), with the option to trade the drinks for 2 dishes, which we wanted to do. Of the 6 dishes we asked for, they were out of 3 of them. We were incredibly disappointed with the food, which ranged from bad to terrible, and had too much raw garlic. There was 1 exception: the fava bean tortellini in curry cream, which was amazing. We tried to order a second, but the waitress forgot, and then they ran out of it. Both our waitress and the restaurant manager told us that the entire week was a disaster, they were unable to support the guests that came in to use their coupon for the last week of the deal. When I said my friend was still hungry (we only received 5 of our dishes), the waitress said she could bring us extra BREAD. !!!! They gave free desserts to every single table in the restaurant because everyone was disappointed and complaining. When I asked the manager what he plans to do for the next 3 days while the deal is still on, he said that it will be exactly the same, a total disaster. He had no plans for how to fix the problem. I suggested he tell people making reservations that he will honor the coupons after the expired date, and not to come this week, if it will be such a bad experience. He shrugged. What is most sad from this whole story is that they had so many options for fixing this disaster. They could extend the date, or split up some main courses to be part of the starters menu, or let diners order off of the main menu, or let people exchange their coupon to come another time, or many other ideas. Instead, they just gave up and served terrible food accompanied by bad service – and complained about it to all the guests.
  • אוכל 5
  • שירות 5
  • אווירה 5
  • עיצוב 3
שגיא+ניקה בתאריך 17/05/2011

מצאנו את אסיף לפני כשנתיים. מאז זה המקום היחידי שאנו ממשיכים לחזור אליו באופן קבוע, למרות שאכלנו כמעט בכל המסעדות התל-אביביות (אולי לא, אבל בחלק גדול מאד מהן). השירות אף פעם לא איכזב - תמיד אדיב ועם חיוך.

לגבי האוכל. זה מסוג האוכל שקורץ לאלה שאוהבים אוכל חכם, לא שגרתי שהוכן היטב ועם מחשבה. אוכל מהסוג הזה לא יכול להיות מוגש במנות גדולות (וזו התיחסות לבקורות לגבי המנות הקטנות). מנה גדולה לא מאפשרת להבין ולהנות מהאוכל מלבד תחושת השובע. מה גם שארוחה צריכה להיות בנויה מפתיח, מנה עיקרית וקינוח, ולא ייתכן מצב שאחרי כל אלה אפשר לצאת מאסיף רעב. המקום הזה לא מתאים לסועד עם טעם סטנדרטי ישראלי. זו מסעדה עם טאצ' מאד אישי ונשי.
ולגבי המחיר - נסו לאכול ארוחה בכתית שנמצאת 100 מאסיף - ותצאו עם חשבון גדול פי 3 מינימום.

נכון להיום, אחרי שעברנו מהמרכז לאיזור הרי ירושלים - אנו ממשיכים לבוא לאסיף כי זה כיף וטעים וחוויה כל פעם מחדש.

אוהדים נאמנים של המסעדה
  • אוכל 2
  • שירות 2
  • אווירה 2
  • עיצוב 3
שמואל בתאריך 07/05/2011

שבת צהריים-ברנץ. שירות-לא אדיב ,ללא חיוך, לא מזמין. המנות-קטנות, לא מענינות, יקרות. אווירה-צפוף, שולחנות קטנים. לא נחזור,ובאמת חבל על הזמן במובן המקורי של הביטוי)

רוצים לערוך אירוע במסעדה?

מוקד הזמנת אירועים במסעדות

זה העסק שלך? מגיעה לך חשיפה טובה יותר, בחינם. לפרטים לחץ/י כאן שם מסעדה: אסיף מוקד הזמנת אירועים במסעדות Asif מסעדות ברחוב לילינבלום תל אביב
מצאת טעות? עדכן אותנו כאן!