מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

בר פאב העוגן

(7 חוות דעת)
ממוצע: 3 מתוך 5, ע"ב 7 מדרגים

שעות פתיחה

א'-ו': 06:00 עד לקוח אחרון
שבת: 20:00 עד לקוח אחרון

סוגים

  • ברים / פאבים,
  • בשרים

פקס 077-591253
אירועים גודל: עד 25 אישסוג: אירועים במסעדה
מאפיינים נוספים
  • אופציה צמחונית
  • בירה מהחבית
  • בר אלכוהול
  • גישה לנכים
  • הופעות
  • חניה חופשית
  • יש יין
  • יש להזמין מקום מראש
  • ישיבה בחוץ
  • מזגן
  • מקום רומנטי
  • מתאים לילדים

חוות דעת גולשים על פאב העוגן

(7) הוסף המלצות על פאב העוגן
  • אוכל 1
  • שירות 1
  • אווירה 2
  • עיצוב 3
אלינה בתאריך 25/01/2020

הגענו לפאב בערב וראינו בירות חדשות מהחבית שאנחנו לא ראינו קודם( כגון בירה בשם נגב). ביקשנו לטעום ונאמר לנו שיש מדיניות לא לתת טעימות אלא להסביר בעל פה על טעם של הבירה.
הזמנו ציפס וחיכינו מעל 30 דקות למנה שבגודל מאוד קטנה.
כוס בירה שהביאו הייתה שהורה וכשהתלוננתי כל מה שנאמר " לא בכוונה" ושילמנו על הבירה הזאת.
  • אוכל 5
  • שירות 5
  • אווירה 5
  • עיצוב 4
לילך אדר בתאריך 08/01/2017

ינואר 2017 .הגענו רעבים. הזמנו כבד קצוץ וכריך הבית המיתולוגי. היה טעים משביע ואוירה טובה. נחזור בכול היזדמנות
  • אוכל 4
  • שירות 1
  • אווירה 4
  • עיצוב 4
מירה קלאוס ניטצקי בתאריך 05/11/2016

הזמנו מקום לשמונה איש לשעה 9 בערב. עד תשע וחצי איש לא ניגש לשולחננו. קראנו למלצרית.
כל אחד הזמין שתיה (6 בירה, 2 וויסקי) ומנות (סלט, רוסטביף, שניצלונים בבירה וסטיק).
הגיעה הבירה - מצויינת. וכמוה הוויסקי.
המלצרית הביא צלחת עם בייגלך לזוג אחד. ביקשנו לשאר הזוגות.
תשובתה" "זה בא רק עם בירה" נו...........ומה הזמנו?
המנות: סלט קיסר - נפלא, רוסטביף טוב מאוד. סטייק טוב מאוד.
אבל......למה לא להביא את המנות העיקריות ביחד? זוג אחד קיבל את המנה העיקרית כששאר השולחן כבר סיים.
עברה חצי שעה ולא הגיעו לפנות ! גם לא שאלו על קינוחים !!!
לסיום שני שיאים שליליים: החשבון שולם (כולל תשר 15% - שהאמת בכלל לא הגיע למלצרית) בשלושה כרטיסי אשראי ומזומן (אחד).
המלצרית חזרה עם שני כרטיסי אשראי.
חסר כרטיס אמרנו. "לא נתתם לי" ענתה.
נו באמת. לפחות לכי ותבדקי.
בעל הכרטיס הכועס קם וניגש לקופה. כרטיס האשראי נמצא לידה. לא חוייב בתשלום. הלו ! איך בכלל סגרת חשבון על השולחן.
בחוץ חיכו לנו בחור ובחורה (כנראה מנהל המשמרת) ושאלו למה צעקנו על המלצרית. סיפרנו על השירות הרע ועל כרטיס האשראי. "היא חדשה" אמרה הבחורה. אז תעזרו לה ותלוו אותה.
הבחור בכלל הגזים:" טוב. אז אל תבואו לפה יותר"
הלקוח תמיד צודק. שמעת על זה ? תתנצל. תנסה. אולי תשקול לפצות.
אגב, בעל הבית לא נכח במקום. הוא יודע מה קורה כשהוא לא נמצא?

רוצים לערוך אירוע במסעדה?

מוקד הזמנת אירועים במסעדות

זה העסק שלך? מגיעה לך חשיפה טובה יותר, בחינם. לפרטים לחץ/י כאן שם בר: פאב העוגן מוקד הזמנת אירועים במסעדות Pub Haogen
מצאת טעות? עדכן אותנו כאן!