אמיר .
בתאריך 14/04/2014
אפליקציה שלא עובדת, הסניף ברמת אביב מנוהל ע"י חובבנים, תודעת שירות מחפירה ביותר.
הזמנתי T.A באמצעות האפליקציה (התקבל אישור שההזמנה בוצעה וכן על חיוב האשראי).
לאחר 20 דקות הגעתי לסניף לאסוף את ההזמנה.
נעמדתי באדום לבן ורצתי לאסוף את ההזמנה.
מתברר שההזמנה לא הגיעה לבית העסק כי אף אחד מהעובדים לא טרח לבדוק שהמכונה מחוברת.
המתנתי רבע שעה על מנת שיכינו עבורי את ההזמנה (בחוץ כמובן - שלא יגררו את האוטו).
בינתיים 3 העובדים יושבים בחוץ מתווכחים ביניהם מי יכנס להוציא לי את ההזמנה.
הואילה אחת העובדות להיכנס ולהוציא לי את ההזמנה - בבדיקה קצרה מגלים שחסרה מנה (אז הוסיפו אותה).
או אז, מתברר שעלי להיכנס לסניף כי האפליקציה לא חייבה אותי, ועלי להעביר אמצעי תשלום.
במעמד החיוב ביקשתי מהעובדת פיצוי - היא הסתכלה עלי מופתעת.
שאלתי אותה אם היא לא חושבת שמגיע לי פיצוי, על כך שאני כבר 20 דקות ממתין להזמנה שהיתה צריכה להיות מוכנה עת שהגעתי לאסוף אותה, 20 דקות קודם לכן.
היא ענתה כי היא יכולה להבין את הצד שלי... אך עלי גם להבין אותם - פשוט המכונה לא היתה מחוברת (מאוד מעניין אותי).
בקיצור - זה נגמר!