בלי לערבב עסקים וקילוגרמים


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

כאשר אתם מתכננים את ארוחת העסקים הבאה שלכם , אתם בודאי חושבים מה יקדם את האינטרסים שלכם אבל אולי כדאי שתקדישו גם מעט מחשבה לתפריט.

נכון שלמסעדה באים כדי לאכול אבל ארוחה כבדה תשפיע על ה''טיירים'' והכרס וגם על יכולת הניתוח והתגובה החשיבתית שלכם תוך כדי הארוחה עצמה. לאכול טוב וגם להישאר בשיא הריכוז והחיוניות, ואפילו בלי לבכות מאוחר יותר על הקילוגרמים שנוספו בהחלט אפשר עם מעט מחשבה תחילה.

כמה טיפים למי שרוצה ארוחה עסקית חכמה ולא משמינה

 להתחיל עם אלכוהול על בטן ריקה בתחילת הארוחה זה אולי עליז אבל ממש לא עסקי. האלכוהול עולה ישר לראש ומערפל את החשיבה. גם בהמשך הארוחה אל תשכחו כי כוס יין מכילה 70 קלוריות ולא תורמת כלל לתחושת השובע.
 כאשר בוחרים מנות פתיח לארוחה, לכו על ירקות. זה נחמד, מרענן, בריא ודיאטטי. הרבה יותר מתאים לחשיבה אסטרטגית מאשר לחם ופיתות.

 במנות הראשונות מומלץ לבחור סלט או אנטיפסטי. גם כאן הרחיקו את סלסלת הלחם לכיוון היריב העסקי שלכם. לכם כדאי שהוא ימלא את כרסו ויכביד בכך על המחשבה שלו.


 למנה עיקרית כדאי לבחור דג. הוא הקל ביותר לעיכול מכל המנות הבשריות. אם תזמינו אותו בגריל תקבלו מנה לא משמינה ולא מכבידה. בשר בקר או מנות מטוגנות, מעבר להיותן לא בריאות ומשמינות הן גורמות לתחושת נמנום- לא טוב לביזנס! רבים מאיתנו ישמרו על צלילות מחשבה וקיבה אם לא יזמינו שום פחמימה על יד הדג. ויסתפקו בירקות מבושלים או טריים. אבל אם אתם מאלה שללא תפוח אדמה עגלגל או מעט אורז, הארוחה אינה ארוחה, עדיף שתבחרו גם כאן תוספת לא מטוגנת ושאינה שוחה ברטבי שמנת למיניהם.

 אם יש צורך ברוטב לסלט או למנה העיקרית כדאי לבחור רטבים על בסיס עגבניות, עשבי תיבול, יוגורט וירקות. כמה שפחות שמן ושמנת.


 מנה אחרונה שתסגור את הארוחה בקלילות בה דגלנו עד כאן היא סלט פירות או גלידת סורבה חמצמצה. מוסים ועוגות קצפת יחכו למסיבת יום ההולדת.