מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > קפה מוסקט ברמת אביב נערך עם טייק אווי באיסוף עצמי מהעדנייה של המקום

קפה מוסקט ברמת אביב נערך עם טייק אווי באיסוף עצמי מהעדנייה של המקום


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
 
 
קפה מוסקט, קסם של מקום הנו פנינת חמד שנפתחה זה עתה בלב רמת אביב הירוקה, במרכז ברודצקי הוותיק והנעים. המקום שמארח מידי יום מאות אורחים, נערך מחדש ומפעיל עם המעדנייה עם תפריט טייק אווי חלבי בייתי וטרי, שניתן לבוא ולקחת, ללא כל שהות במקום. כך תוכלו להזמין כריכים מעניינים, פסטות טריות, קישים ולזניות בעבודת יד, מרקים, קינוחים אישיים ומבחר מנות טבעוניות, שאת כולן ניתן להזמין הביתה ב- T.A מהמעדנייה.
 
"מוסקט – קסם של מקום", המחכה לכם ברח' ברודצקי 15 ברמת אביב, הנו בית קפה חלבי שנפתח רק לפני כמה חודשים ספורים, אשר מאחוריו עומד זוג מארחים, אילן וחגית עובד, אלו  שניהלו ביד רמה במשך 16 שנה את מותג בית הקפה המצליח מוסקט שבמושב אודים. כעת אחרי כמעט שני עשורים מוצלחים, החליטו השניים לפתוח סניף חדש במרכז הארץ, ולהביא את הבשורה של חוויית אירוח קסומה, גם לתל אביבים עם תפריט טייק אווי משודרג. 
 
המעדנייה שנערכה כעת מחדש לעבודת אינטנסיבית מציעה תפריט חלבי טרי הכולל מבחר מנות קישים (30 ש"ח) ביניהם אריאל  מאפה תרד, בצל וגבינות, פלונדר מאפה שלושת בצלים וגבינות, סבסטיאן עם בטטות וגבינות בתיבול רוזמרין, טימין ובזיליקום וקיש אנטיפסטי, לזניות (35 ש"ח) עם הנזל לזניה תרד בולגרית פטה, פרמז'ן ומוצרלה או גרטל לזניה בטטה רוזמרין, רוקפור, פרמז'ן ומוצרלה, פסטות טריות כמו רביולי גבינות או תרד, פפרדלה, טורציו, בלרינה מקמח מלא (13-24 ש"ח), מרקיםלפי העונה וקינוחים כפרוסה לקחת ב-26 ₪ בלבד או עוגות פס שלמות במחיר 59 ₪ ביניהם עוגת גבינה אפויה, עוגת ביסקוויט, קינדר בואנו ועוד.
 
כל המנות באיסוף עצמי ללא שהייה מיותרת.
 
 

מוסקט קסם של מקום
ברודצקי 15, תל אביב