מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

עסקיות חדשות בנגיסה


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
רשת המסעדות האסיאתיות NAGISA ("נגיסה") משיקה תפריט צוהריים עם מגוון ייחודי של ארוחות עסקיות המותאמות לעונה הקרה, הכוללות מנה ראשונה ומנה עיקרית במחיר המנה העיקרית. התפריט מוצע גם בישיבה במסעדות וגם במשלוחים ברחבי הארץ.
 
בין שלל האופציות בתפריט העסקיות, הרשת מציעה מנות ייחודיות כמו עסקית פאד קי מאו עם שבבי שעועית מוקפצים עם בקר קצוץ, צ'ילי תאילנדי ושלל ירקות, בזיליקום, שבבי שאלוט וקריספי שום, עסקית סלמון סטייק במרינדת יוז'ו ואורז, עסקית קומבינציית סושי (ניתן להזמין גם בגרסה צמחונית) ועסקית צ'יקן סאמוי עם אטריות שעועית ופרגיות מוקפצות בווק, בטווח מחירים של 56-84 ₪ העסקיות מוגשות בימים א-ה 11:30-17:00. 
 
בין הראשונות שניתן לבחור: 
מרק מיסו - בניחוח אסייתי עם קוביות טופו, אצות וואקמה ובצל ירוק
סלט שורשים - חסה אייסברג, גזר, כרוב לבן ומלפפון ברוטב ויניגרט   אסייתי ובעיטור שומשום ושבבי בטטה 
ספרינג רול יפני (8 יחידות) - רול סושי חם במילוי אטריות, כרוב וגזר, בציפוי טמפורה 
 
בין המנות העיקריות בתפריט העסקיות: 
עסקית יאקיסובה בקר- נודלס מוקפץ עם בקר, כרוב, גזר, גמבה, בצל ונטיפי ביצה ברוטב טריאקי (56 ש"ח) 
עסקית קומבו  A(18 יחידות)- 4 יחידות I/O אבוקדו, גזר ומלפפון, 4 יחידות I/O בטטה טמפורה, אבוקדו וגזר, 4 יחידות מאקי אבוקדו, 4 יחידות מאקי טמאגו (חביתה יפנית), 2 יחידות ניגירי טמאגו (56 ש"ח)
עסקית צ'יקן קארי אדום- רצועות עוף בקארי אדום, קרם קוקוס וחמאת בוטנים, מוקפצים עם חצילים, קישואים, אפונה, בצל, צ'ילי חריף ושבבי שאלוט על מצע אורז (59 ש"ח)
עסקית צ'יקן סאמוי- שבבי שעועית מוקפצים עם פרגית, בטטה, פטריות שיטאקי, בצל לבן וירוק ברוטב הבית ובעיטור בוטנים ושבבי בטטה (63 ש"ח) 
 
ניתן להזמין לארוחה העסקית שתייה קלה בתוספת של 7 ש"ח בלבד.

נגיסה כשר
דרך אם המושבות 94, פתח תקווה