מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מוסקט קסם של מקום חדש ברמת אביב

מוסקט קסם של מקום חדש ברמת אביב


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
אם אתם מחפשים מקום להירגע, להיפגש בצוותא או להזמין את החברים, מעכשיו כבר לא צריך לצאת מהעיר ואפשר ליהנות מפנינה ביתית חמה, 'מוסקט - קסם של מקום', המחכה לכם ברח' ברודצקי 15 ברמת אביב. מדובר בבית קפה חלבי אשר מאחוריו עומד זוג מארחים, אילן וחגית עובד, אשר ניהלו ביד רמה במשך 16 שנה את מותג בית הקפה המצליח מוסקט שבמושב אודים. כעת אחרי כמעט שני עשורים מוצלחים, החליטו השניים לפתוח סניף חדש במרכז הארץ, ולהביא את הבשורה של חוויית אירוח קסומה, גם לתל אביבים. 
 
המקום שנבחר מכיל 32 מקומות ישיבה, מעוצב באווירה כפרית-משפחתית, עם תפריט חלבי שכל שמות המנות בו מצדיעות לגיבורים של אגדות הילדים וכולל גם מבחר מנות וקינוחים טבעוניים. בין מנות הדגל ב'מוסקט קסם של מקום': מרק בצל בקערת לחם (46 ש'ח), סלט ביישני עם עגבניות שרי, מלפפון, גמבה, בצל, זיתי קלמטה, קרוטונים, בזיליקום, גבית פטה כבשים ובלסמי מצומצם (48 ש'ח), מצעד קדרות  שהמומלצת לעונה היא קדרה בסגנון איטלקי עם אורז ריזוטו ברוטב שמנת, פטריות ובצל עם קוביות סלמון מוקפצות בחמאה ובשום (68 ש'ח), מנת פולנטה של פירה תירס, פטריות ופרמז'ן (32 ש'ח), מומלצות ביותר הלזניות של מוסקט (54 ש'ח) עם הנזל לזניה תרד בולגרית פטה, פרמז'ן ומוצרלה או גרטל לזניה בטטה רוזמרין, רוקפור, פרמז'ן ומוצרלה, מבחר קישים (54 ש'ח), ביניהם אריאל  מאפה תרד, בצל וגבינות, פלונדר מאפה שלושת בצלים וגבינות, סבסטיאן עם בטטות וגבינות בתיבול רוזמרין, טימין ובזיליקום וקיש אנטיפסטי. 
 
ולאחר שתתאהבו בטעמים המיוחדים של 'מוסקט קסם של מקום' אתם מוזמנים לקחת את הניחוחות גם הביתה ב- T.A, בזכות מעדנייה הפועלת בתוך בית הקפה ומציעה מבחר קישים (30 ש'ח), לזניות (35 ש'ח), פסטות טריות כמו רביולי גבינות או תרד, פפרדלה, טורציו, בלרינה מקמח מלא (13-24 ש'ח), מרקים לפי העונה וקינוחים. 
 

מוסקט קסם של מקום
ברודצקי 15, תל אביב