מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > עסקיות צהריים במעשנת הבשרים הירושלמית HARVEY'S

עסקיות צהריים במעשנת הבשרים הירושלמית HARVEY'S


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מעשנת הבשרים הירושלמית Harvey's, שהינה מעשנת העץ היחידה באזור ירושלים מתכוננת לתקופת החגים, ומציעה עסקיות צהריים של ארוחת המבורגר ב-50 שקלים בלבד. 
 
עסקית המבורגר: 250 ג' המבורגר לבחירה – בורגר, פול ביף בורגר או צ'יקן בורגר, בתוספת צ'יפס הבית ושליש בירה או שתייה קלה ב-50 ₪ בלבד לסועד.
 
קצת על Harvey's :
 
המסעדה, שנפתחה לפני כשנה מציעה מגוון מנות פתיחה מיוחדות ביניהן אנטי פסטי, טקסס ברביקיו צ'יקן, טאקוס תירס, מגוון סלטים, כנפיים עוף ועוד. החידוש האחרון במנות העיקריות בתפריט: סלמון עץ ארז לצד פלטות בשרים מעושנים בין 12 ל-18 שעות בהרכבה אישית, מבחר סנדויצ'ים עם בשרים שונים, שורט ריבס, ספר ריבס כבש, שאטו בריאן, מדליוני פילה בקר, אנטריקוט ועוד.
 
שף הרווי סנדלר, יליד קנדה עשה עלייה בשנת 2010 מוונקובר. סנדלר סיים את לימודיו כשף בשנת 2002 וקיבל את העיטור הקנדי RED SEAL. לאורך כל תקופת הכשרתו רצה להגשים את החלום הציוני ולעשות עלייה לישראל.
הרווי פתח מסעדות וחברת קייטרינג ועם השנים הפך להיות המוביל בקייטרינג הכשר בוונקובר לאירועים של עד 650 איש. הרווי עלה לישראל והמשיך לעסוק בתחום הקולינריה ובהמשך עסק גם באירועים פרטיים שם פגש בשותפו העסקי אשר יחד רכשו את גבריאל הירושלמית- והמשיכו את המסורת המאפיינת - מסעדת שף העושה שימוש בחומרי גלם משובחים תוך הקפדה יתרה על פרטים. לפני  כשנה פתח הרווי את מסעדת HARVEY'S  וכך הגשים חלום. הרווי אומר שכל יום מגשים עוד ועוד חלומות לעצמו ולסועדים במסעדתו.
 

הרווי'ס כשר
בן שטח 7, ירושלים