מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > פסטיבל "ימים של קולנוע"

פסטיבל "ימים של קולנוע"


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
"ימים של קולנוע" פסטיבל הסרטים הדוקומנטריים הבינלאומי בנימינה-גבעת עדה יתקיים זו השנה השלישית על פני 3 ימים, בין התאריכים 23-25.7.19 ויוקדש השנה גם לעולמות האוכל והסצנה הקולינארית ברחבי העולם.
"ימים של קולנוע", פסטיבל סרטים המציג סרטים דוקומנטריים מישראל וממדינות העולם, יתקיים זו השנה השלישית בלב המושבות בנימינה וגבעת עדה ויציע לאורחיו חגיגה של סרטים, הרצאות , הופעות, סדנאות אומן, שוק אוכל וחגיגת טבע לכל המשפחה בלב בנימינה ובגבעת עדה שבלב בקעת הנדיב.
יומו השלישי של הפסטיבל יוקדש לסרטי אוכל  (יום חמישי 25.7.19) – הכניסה חופשית לכל הפעילויות
16:00 "אוכלים סרטים"- חוויה קולנועית לכל המשפחה בבית התרבות בגבעת עדה עם מומחה הקולנוע של ישראל, יונתן גל, שיציג לקהל את סצינות האוכל הכי טובות של הקולנוע ולבסוף יבחר הקהל את הסצינה הזוכה. מפגש מהנה ומגרה שישלב קטעי קולנוע , שף שיבשל על הבמה וטעימות לכל המשפחה.  
 
17:30 סדנת אומן במתחם הקולנוע ביד לבנים עם צלמת האוכל טל סיון ציפורין. אי שם ב-2013, החליטה טל להתפנק בסמארטפון חדש. זמן לא ארוך לפני כן, פתחה לראשונה חשבון אינסטגרם. כך התעוררה אצלה אהבת הצילום הישנה שבאה לידי מימוש בעיקר בזמן שבישלה. הצילומים שהעלתה באינסטגרם והפידבקים שהם קיבלו, פתחו לה את התיאבון ללמוד צילום באופן מקצועי כך הפכה לצלמת מקצועית ועסוקה בתחום צילום האוכל. טל עובדת כיום עם מגזינים, הוצאות ספרים, מסעדות ויצרני מזון מובילים. טל מייסדת שותפה של קהילת ״צלמות טובות״, קהילה מבוססת פייסבוק עבור צלמות מקצועיות, ויוזמת פרוייקטים וסדנאות לקידום וחיבור בין נשים צלמות. עם סיום הסדנה יוקרן הסרט "פיצה משפחתית", סרט תיעודי ישראלי חכם, העוקב אחרי אשף פיצות שמכניס לעסק שלו את הוריו, לתפקידים שלא ציפו להם ומהר מאוד העסק המשפחתי הופך את חיי המשפחה לסיוט. סרט שאסור להחמיץ!
 
18:00 " רצועת "קולנוע ביתי" המתקיימת כולה בבתים פרטיים באווירה אינטימית ולא מחייבת ובמהלכה יוקרנו הסרטים: "לאכול בגדול" אחת ההצלחות הכי גדולות של הקולנוע התיעודי. אחרי שלמד כי שתי נערות עומדות לתבוע את מקדונלדס על השמנת יתר, החליט ספורלוק לבדוק על גופו את השפעת המזון שמוכרים רונלד-מקדולנד וחבריו. כשהוא נכנס לניסוי שלושה רופאים משבחים אותו על בריאותו אך לאחר חודש עם כל פריטי המזון בתפריט של הרשת הוא מוזהר שהוא עלול לגרום נזק בלתי הפיך לגופו. זוכה פרס הבמאי לסרט הדקומנטרי הטוב ביותר פסטיבל סאנדנס. "ג'ירו חלומות של סושי"- סרט דוקומנטרי על ג'ירו אונו, מאסטר סושי דקדקן בן 85, שמנהל מסעדה במרתף בניין משרדים בטוקיו, בזמן שבנו, יושיקאזו, נכנס לחרדות מהמחשבה שיצטרך ביום מן הימים להכנס לנעליו. "השפית וכוכב המישלן" - המסע המפרך של שפית צעירה אל כוכב המישלן הנכסף: מסעדת "אלכסנדר" בבריסל כבר זכתה בעבר בכוכב מישלן אחד עם השף הקודם, אך כעת מצטרפת למסעדה השפית הצעירה איזבל ארפין שיודעת שרק כוכב מישלן משלה יכול יהיה להציל אותה. סיפור צמיחתה של אישה מוכשרת שמשרה סביבה המון אנרגיות חיוביות, בעולם הגסטרונומי, הגברי והכוחני..
20:00 שוק אוכל –בערב  האחרון של הפסטיבל נקיים שוק שיהיה חגיגה של טעמים וריחות, כמחווה לעסקים הקולינריים של בקעת הנדיב  במתחם יד לבנים, מגוון רחב של עסקי מזון , פאר הקולינריה של הסביבה בערב מטעמים בלתי נשכח שיפגין את העוצמה הקולינרית של בנימינה , גבעת עדה והסביבה. ואת הערב בשעה 21:00 יחתום מופע משותף של הילה אלפרט המארחת את שי צברי "מלח ים". אלפרט וצברי , שני חברים על במה אחת שואלים: כמה מלח? איך צוחק המר? איפה מתחבא הסוכר וכמה שכל חריף? מופע שנוגע בטירוף התבלינים, בסיר המבעבע של החברה הישראלית ובסיפור שרקח את תבשיל חייה של הילה אלפרט. 
פסטיבל "ימים של קולנוע" הוא פרי שיתוף פעולה של המשרד לשיתוף פעולה אזורי עם המועצה המקומית בנימינה- גבעת עדה ומתנ"ס בנימינה גבעת עדה.
הכניסה לכל אירועי הפסטיבל חופשית והקהל מוזמן לחגיגה של סרטים, אוכל, יצירה וטבע. לפרטים נוספים ורשימת הפעילויות המלאה באתר מתנ"ס בינימינה-גבעת עדה