מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > Happy Sunday חוזר למסעדות 'טייגר לילי'

Happy Sunday חוזר למסעדות 'טייגר לילי'


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
 
המסעדה התאילנדית האותנטית 'טייגר לילי' מחזירה לאור הביקוש את מסורת Happy Sunday. והפעם: האורחים המגיעים בימי ראשון נהנים ממנות ראשונה, עיקרית ומיני קינוח ב-100 ₪ בלבד, גם במסעדה ברמת החייל וגם במסעדה בשרונה מרקט, לאורך כל שעות היום. 
בנוסף, ניתן להזמין את כל הקינוחים במחיר מיוחד מאד של 20 ₪ בלבד.
 
ניתן ליהנות מהמנות הראשונות המוצעות בתפריט, ביניהן: פופייט קונג – משולשי וונטון פריכים במילוי שרימפס וכוסברה מוגש עם רוטב פלפלים ירוקים חריפים; סאטה - 3 שיפודי עוף ברוטב קארי תאילנדי, חלב קוקוס ובוטנים; מיני ספריבס - צלעות חציר מוקפצות עם פאקצ'וי, בצל ירוק, פטריות שיטאקי, בזיליקום, שאלוט וכפיר ליים ברוטב צדפות, סויה שחורה, שום ופלפלים מוחמצים; סום טאם - סלט פפאיה ירוקה חריף עם עגבניות שרי ובוטנים; יאם גאי - סלט עוף צלוי עם ירקות; יאם פאד תאי רום מיט - פירות ים בווק עם אטריות אורז דקיקות; ועוד. 
2 מנות - פאד טוד קאתייאם ונאם טוק, הינן בתוספת תשלום של 15 ₪.
 
גם מכל מבחר המנות העיקריות התאילנדיות המופיעות בתפריט, ניתן יהיה להזמין, ביניהן: פאננג פלא - נתחי דג בחלב קוקוס, קארי אדום עם שעועית ירוקה, שאלוט, בצל ירוק וקריספי בזיליקום, בתוספת אורז מאודה; פאד קא פאו - בקר קצוץ/לבן קצוץ/עוף קצוץ, ברוטב צדפות עם ירקות, בתוספת אורז מאודה וביצת עין; פאד תאי - אטריות אורז דקות עם ביצה, עוף/בקר/שרימפס/טופו וירקות; גאנג מסמאן נאה - תבשיל חלב קוקוס בקארי מסמאן תאילנדי עם נתחי סינטה/עוף/טופו ותפו“א; גאי יאנג - ירך עוף בסגנון תאילנדי עשוי על הגריל עם אורז קלוי טחון. מוגש על ירקות מאודים בתוספת אורז מאודה; מרק טום יאם; מרק קוטייאו; וכו'. 
על הדניס השלם המאודה או המטוגן, הספריבס והקארי פאננג פירות ים – תגבה תוספת תשלום של 25 ₪. 
 
בנוסף, למיני קינוח הכלול בארוחה, ניתן להזמין את כל המנות האחרונות המוצגות בתפריט, דוגמת מוס פסיפלורה (40 ₪), בננה לוטי (36 ₪) וטפיוקה (32 ₪) – במחיר מיוחד של 20 ₪ בלבד.
 

טייגר לילי רמת החייל
הברזל 32, רמת החייל, תל אביב