מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > תפריט חדש במסעדות פרש קיטשן

תפריט חדש במסעדות פרש קיטשן


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
רשת המסעדות ובתי הקפה פרש קיטשן, משיקה תפריט רחב המציע מנות מעודכנות ועשירות מהמטבח הישראלי הקלאסי, עם טוויסט של הטעמים הייחודים ל"פרש"- תוך שמירה על שימוש בחומרי גלם טריים, מגוונים ואיכותיים. 
לצד מנות הדגל האהובות של הרשת, עודכנו בתפריט המנות העיקריות, מנות הדגים, כדוגמת מנת "מעורב דייגים" שמורכבת ממעורב של דג ים על לאפה חמה לצד ירקות צלויים ותפוח אדמה קראנץ'. לתפריט נוספו מנות מיוחדות המותאמות גם לטבעונים כדוגמת- לחמעג'ון טבעוני, ווג'י בורגר המוגש בלחמנייה עם קרם ארטישוק, ירקות ובצל מטוגן. 
גזרת הקינוחים התחדשה גם היא עם קינוח אלפחורס המורכב ברגע ההזמנה: שכבות של קרמבל חמאה , קרם קוקוס, גלידת שמנת,  שברי עוגיות אלפחורס, רוטב קרמל מלוח וקוקוס קלוי. 
 
התפריט הורכב על-ידי שף הרשת, אילן ברמלי, בעל ניסיון עשיר של מעל 20 שנה בתחום המסעדנות 
בין המנות הבולטות בתפריט החדש:
 
ראשונות
• לחמעג'ון טבעוני- בצק שמרים אפוי בתנור אבן עם תערובת טבעונית ברוטב עגבניות פיקנטי וזילוף של טחינה ירוקה.
סלטים
• סלט אורז שחור- ריזוטו שחור, סלק טרי, כרוב סגול קצוץ, בצל ירוק, פטרוזיליה, כוסברה, נענע ושומשום קלוי. בתיבול שמן זית, מיץ לימון וטחינה גולמית.
• סלט טופו יפני- קוביות טופו צרובות ברוטב אסייתי על סלט של חסה, רצועות פלפל אדום קלוי, מלפפון, נבטים, בצל ירוק, גזר, אטריות שעועית שקופות וזילוף של טחינת מירין יפנית, שומשום ובוטנים.
 
 
עיקריות
• מעורב דייגים- שווארמה של דג ים עם בצל ותבלינים, על לאפה חמה עם תוספת של תפוח אדמה לוהט בקליפה, פלפל חריף, בצל קלוי, עגבנייה צלויה וזילוף טחינה. מוגש עם סלט עגבניות שוק ופלפל צ'ילי פיקנטי.
• תבשיל קארי אדום- זוקיני, פטריות, עגבניות שרי, שעועית ירוקה, בצל סגול וירוק מוקפצים ברוטב קארי אדום עם רצועות טבעוניות, כוסברה טרייה ושברי בוטנים. מוגש על אורז יסמין לבן ופלח לימון בצד. 
• רביולי סיציליאני- ממולא גבינות וצרוב בשמן זית ושום, עם עגבניות שרי צלויות, ארטישוק, זיתי קלמטה, עשבי תיבול וגבינת פטה.
 

פרש קיטשן
בן יהודה 77, תל אביב