מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מתחם אירועים פרטיים ביאקימונו רוטשילד

מתחם אירועים פרטיים ביאקימונו רוטשילד


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת יאקימונו רוטשילד מחדשת ומציעה את מתחם האירועים הפרטיים שלה הממוקם בקומה העליונה של המסעדה לכל סוגי האירועים הפרטיים: ישיבות עסקים, ימי הולדת, ערבי חברה, פגישות עסקים, ישיבות הנהלה ודירקטוריון, מסיבות רווקים/ות ועוד כאשר בסגנון ואוירה יפנית ייחודית של יאקימונו.  
במתחם ניתן לארח כ- 38 סועדים בישיבה וכ- 70 איש באירוע קוקטייל. 
המתחם מעוצב בהתאמה אישית לכל סגנון אירוע ולכל מטרה ומוצעים בו תפריטים מיוחדים הנבנים יחד עם מארגני האירוע והם משלבים בתוכם את מנות הדגל של יאקימונו, משקאות אלכוהוליים, יינות איכותיים ומשקאות יפניים.  
 
יאקימונו היא מחלוצות המטבח היפני בארץ. מוסד קולינרי ותיק השומר על סטנדרטים גבוהים מאז הקמתו בשנת 1994. החזון של אבי כהן ז"ל, המייסד ובעלים היה להביא לארץ את הקולינריה היפנית בצורה המדויקת ביותר, בלי פשרות, עם דגש על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר ובעיקר הדגים, שהם ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא בישראל. תשומת הלב לפרטים הקטנים ביותר היו ערך עליון אצל כהן וכך בהתאם לחזונו תפגשו ביאקימונו בשפים מיומנים המכינים מנות יפניות קלאסיות כמו סשימי וסושי, דים סאם, מנות טמפורה ומנות טפאנייקי המוגשות בכלי אוכל יפניים בייבוא מיוחד ומלוות בשירות מקצועי אך מאד אישי.
ואכן במהלך השנים זכתה יאקימונו במוניטין רב כמסעדה היפנית המובילה בישראל הן על ידי חוג השפים המקצועי והן על ידי הקהל החובב ואף זכתה בפרסים רבים. 
כל ביקור ביאקימונו הוא מפגש בחוויה היפנית במלוא עוצמתה או כמו שאומרים אצלנו: יאקימונו – כך אומרים חוויה יפנית בעברית!
 

יאקימונו רוטשילד תל אביב
רוטשילד 19, תל אביב