מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > שף עומר עילוואן מתארח במסעדת ביילסאן

שף עומר עילוואן מתארח במסעדת ביילסאן


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת ביילסאן בלב העיר החדשה בעכו, שמביאה סטייל שונה בנוף המסעדות הידועות בעיר, אווירת אלף לילה ולילה בזכות עיצובה המיוחד, ומגישה תפריט פיין קז'ואל לצד ספיישלים מהמטבח הערבי, תקיים ערב קונספט מיוחד בניחוח ערבי חדש.
הערב יתקיים ביום ה', 17.8 בשני מושבים: מושב ראשון בין השעות: 19:00 – 21:00; ומושב שני בין השעות 21:30 ועד הסוף. 
 
בערב המיוחד יארחו הבעלים יוסף טנטורי והשף מאהרן פארס את השף עומר עילוואן בוגר משחקי השף ועד לא מזמן השף של מסעדת עלה גפן הידועה, שרקח במיוחד לערב זה תפריט מנות מהמטבח הערבי האותנטי שעברו אדפטציה עדכנית. התפריט יציע פתיחה, מנות ראשונות שיוגשו למרכז השולחן, עיקריות לבחירה וקינוחים לבחירה, וילווה במבחר יינות לבנים ואדומים של יקבי רמת הגולן שימזגו לכוסות חופשי לאורך כל הערב.
 
לפתיחה יוגשו מיני פיתות בעיטור קצח/זעתר ומטבלים אותנטיים; ראשונות למרכז השולחן: חציל הבית: חציל על האש, לבנה ביתית, סילאן ושמן בזיליקום; מג'דרה קלמארי: מג'דרה בורגול, קלמארי מוקפץ, קרם חומוס, שום וכוסברה; סברס רענן: פרוסות סברס על כדורי לבנה, נענע ושמן בזיליקום ושקדים קלויים; קוקי סאן ז'אק: על קרם גזר וקציפת ירקות ובצלי פנינה; סלט קיסר ערבי: לבבות חסה מתובלים בטחינה מעושנת, קרוטונים, ורצועות חזה עוף לימוני מעוטר בזעתר. שלוש עיקריות לבחירה: שושברק: כיסונים ממולאים בבשר טלה, מבושלים ביוגורט צ'אן וקציפת יוגורט; סיניה דג חלבי: תבשיל דג ים טרי, עם עגבניות טריות על האש, בזיליקום, צנוברים, וטחינה מעושנת; טבעות פילה עגל: טבעות נתחי פילה עגל, על ריזוטו פריקי, קרם תפו"א, ציר תאנים; שלושה קינוחים לבחירה: כנאפה עם קנל סורבה; קרם מלאבי עם תאנים; קרם ברולה עם חלווה וטחינה. את הערב ינעים נגן עוד שינגן מוזיקה ערבית אותנטית בכלי המיוחד.
 
מחיר הארוחה לאדם: 190 ₪.  
 

ביילסאן
בן עמי 19, עכו