מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > רוסטיקו רוטשילד משיקה ארוחות בוקר

רוסטיקו רוטשילד משיקה ארוחות בוקר


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת רוסטיקו רוטשילד מעוררת את הסופ"ש עם תפריט ארוחות בוקר חדש. המסעדה האהובה שתחגוג בקרוב 12 שנים מצטרפת לאחותה רוסטיקו בזל ומציעה תפריט מיוחד עם מנות שיביאו את הנגיעה האיטלקית לארוחה שהישראלים הכי אוהבים והכל באווירה שמחה, עם מוזיקה בשדרה הכי תל אביבית וקוקטיילים מיוחדים שישתנו מדי שבוע. 
בין המנות בתפריט ארוחות הבוקר של רוסטיקו: ברוסקטה עין - לחם שאור פריך עם קרם קונפי שום, שתי ביצי עין עשויות כמו שצריך ופטריות צלויות (52 שקלים), פריטטה - חביתה עבה עם תוספות לבחירה מבין: תפוח אדמה, בצל וחזה אווז/ פלפלים קלויים גבינת סטרקינו ובזיליקום/ פטריות תרד ופרמג'אנו, אגז רוסטיקו – ביצים במחבת בתנור אבן עם תוספות לבחירה מבין: תרד, שמנת ופרמג'אנו/ רוטב עגבניות פיקנטי, חצילים, שום קונפי וגבינת סטרקינו. הפריטטה והאגז רוסטיקו מוגשות עם סלט ירקות רענן, גבינות, סלסלת, לחמי שאור, אנטיפסטי בוקר, חמאה וקונפיטורה עונתית (62 שקלים) ועוד.
גם אוהבי ארוחות הבוקר המתוקות ימצאו מנות לטעמם כמו מוזלי – יוגורט צאן עם פירות טריים, נענע וגרנולה ביתית משובחת (39 שקלים) ומנת הדגל האהובה של רוסטיקו סקצ'יאטינה נוטלה – מאפה פריך מסקרפונה ונוטלה (24 שקלים). 
ארוחת הבוקר מוגשת בימי שישי ושבת בין השעות 12:00-08:00
 

רוסטיקו
רוטשילד 15, תל אביב