מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > ארוחת טעימות ויין איכותי מסעדת כיתאבון

ארוחת טעימות ויין איכותי מסעדת כיתאבון


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת כיתאבון בנצרת שמציעה עיצוב מודרני וחדשני, ודגש על קונספט של תרבות ואמנות, זאת  לצד תפריט אוכל ערבי אותנטי מוקפד, תערוך ביום ו', 29.7 החל מהשעה: 20:00, ערב טעימות ויין בוטיק בשיתוף יקב שטרן הגלילי. מחיר לסועד:225 ₪. 
 
מסעדת כיתאבון שמתהדרת בתפריט יינות בוטיק ישראליים עשיר עם מגוון סוגי יינות אדומים ולבנים במחירים שווים לכול כיס, ביניהם גם יקב הבוטיק שטרן בבעלותו של היינן ג'וני שטרן מהקיבוץ תובל שבגליל, תציע ארוחת טעימות מיוחדת בת 6 מנות שהורכבה במיוחד לערב זה בליווי מגוון יינות לבנים ואדומים של היקב שהותאמו במיוחד למנות.
 
תפריט ארוחת הטעימות והיין: 
לפתיחה: קובה טחינה ירוקה, גבינה ערבית מטוגנת, וכדורי בצק במילוי גבינה וזיתים. לצד זה יוגש יין רוזה מעיין 2015.; מנה ראשונה: שרימפס בחמאה לימון ויין לבן. לצד זה יוגש יין לבן מסוג סוביניון בלאן 2015.; מנה שנייה: רביולי גבינה  בשמנת ופטריות פורטובלו. לצד זה יוגש בלנד אדום יונתן 2012.; מנה שלישית: חזה עוף במילוי גבינה ערבית אפוי בתנור בליווי רוטב טריאקי וזעתר. לצד זה יוגש בלנד אדום רותם 2013.; מנה רביעית: פילה דניס על מצה חיטת פריקי בליווי יין אדום קברנה פרנק 2014.; מנה חמישית: פילה עגל מלח ופלפל גס  ברוטב ציר בקר ויין. עם יין אדום פטי ורדו 2013 או קברנה סוביניון 2013.; מנה שישית קינוח: קטאייף במילוי חלווה עם סירופ שוקולד.
 

כיתאבון
אלבישארה 50, איזור המעיין (קרוב לעיר העתיקה), נצרת