מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מסעדת אורטוריו תציין 20 שנה ליקב דלתון

מסעדת אורטוריו תציין 20 שנה ליקב דלתון


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת אורטוריו שבמרכז האמנות ומלון היוקרה אלמא, תארח ב-17 במאי את יקב דלתון, המשווק ומופץ על ידי חברת הכרם, המציין 20 שנות פעילות ויחשוף באירוע ממיטב יינותיו. בועז דרור, השף הראשי של אלמא, גיא אשל, היינן הראשי של יקב דלתון ודיויד וורנר, הסומלייה של אלמא, מזמינים לערב גסטרונומי אקסקלוסיבי, שייערך במרפסת המסעדה אל מול השקיעה המרהיבה שנשקפת ממנה. 
 
השף דרור רקח במיוחד לערב מנות כגון: סביצ'ה דג ים על ירקות צרובים; פילה בס מעושן קלות בניחוח הדרים, שמוגש עם אננס קונפי, עגבניות חמצמצות ואורגנו טרי; חזה עופיון אורגני במשרה חרדל, שום ולימון; ריגטוני טרי, פטריות חורש ועלי ריחן; אסקלופ עגל צעיר מעושן לצד גראטן תפוחי אדמה ודמי גלאס ;שכבות סורבה תוצרת אלמא, ג'ל יין לבן ופרות קונפי בניחוח ג'ינג'ר. 
 
קרין כהן, מנהלת השיווק של יקב דלתון וסומלייה דייויד וורנר, הסומלייה של אלמא, בחרו בקפידה יינות של היקב, שיוגשו בארוחה: רוזה דלתון; ויונייה רזרב; עלמה לבן, עלמה SGM; פטיט סירה דלתון; שיראז רזרב ואנה מוסקט קינוח.
 
זהו שיתוף הפעולה השני של מסעדת אורטוריו עם חברת הכרם, לאחר שבחודש פברואר האחרון, נערך במסעדה ערב שכולו קלבדוס, ברנדי התפוחים האגדי שמקורו בחבל נורמנדי בצרפת, ולכבודו נבנה תפריט ייחודי בהשראת האזור והברנדי.
 

אורטוריו כשר
יאיר 1, אלמא מרכז אמנויות מלון יוקרה, זכרון יעקב