מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > קפה מצדה משיק תפריט חדש

קפה מצדה משיק תפריט חדש


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
קפה מצדה במשמר השרון משיק תפריט חדש ומגוון הכולל מנות ראשונות, עיקריות וגם מנות מתנור האבן החדש במסעדה. המנות החדשות יצטרפו למנות הקלאסיות והאהובות שמוגשות במקום.
 
בין המנות הראשונות החדשות ניתן למצוא: פוקצ'ה בתנור אבן מוגשת עם מטבלים (22 שקלים), כרובית צלויה על טחינת וסלסת עגבניות (42 שקלים) ו-כנפיים ברוטב אסייתי ושומשום קלוי (חצי קילו - 39 שקלים). אל מבחר הסלטים התווספו סלט סינטה עם פטריות מוקפצות, חסה, מבחר ירקות, צ'יפס בטטה וטחינה גולמית (64 שקלים), סלט קינואה ועשבי תיבול עם חמוציות, שקדים, קוביות בטטה וטחינה גולמית (46 שקלים) ו-סלט שוק שמורכב מעגבניות שרי, חסה, מלפפון, שעועית, בצל סגול, ביצה, טונה, גרגירי חומוס ותפו"א אפוי (54 שקלים). 
אל המנות העיקריות התווספו כריך מרגז עם בצל מטוגן, איולי לימון כבוש, חסה, עגבניה ומלפפון חמוץ, המנה האסיאתית שמורכבת מנתחי פרגית עם אורז, כרישה, חציל, אפונה, קרמל סויה וחלב קוקוס (64 שקלים), מוקפץ נודלס עם עוף וירקות ברוטב אסיאתי ובוטנים (59 שקלים), פיש & צ'יפס של דג מקומח ומטוגן, איולי שום וצ'יפס מתובל (69 שקלים) ו-ספגטי ברוטב בולונז (64 שקלים). 
 
בנוסף המסעדה התחדשה גם בתנור טאבון אבן ובמבחר מנות שנאפות במקום כמו פיצה אנטיפסטי עם בטטה, פלפל וחציל (52 שקלים), פיצה רומית עם בצל סגול, זיתים שחורים ופטה (52 שקלים) או בייגל טרי עם גבינות (52 שקלים)
 

קפה מצדה
צומת העוגן, משמר השרון