מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > "סיפורים מהקופסא" - תפריט קיץ חדש בבר היין פורטו

"סיפורים מהקופסא" - תפריט קיץ חדש בבר היין פורטו


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

 

"סיפורים מהקופסא" - תפריט קיץ חדש בבר היין פורטו

 

בבר היין 'פורטו' (Porto) מציעים תפריט קיץ חדש תחת הכותרת "סיפורים מהקופסא". המדובר בתפריט הכולל מנות המוגשות מקופסאות שימורים איכותיות ביותר, ובצדן תוספת מתאימה לשדרוג.

 

את מבחר המנות העדכני ניתן יהיה להזמין לצד מגוון היינות הפורטוגליים הייחודים, המעניקים תמורה גבוהה למחיר, וכן יינות ממדינות עולם נוספות – מהם ניתן ליהנות במקום בכוסות או בבקבוקים במחירי מדף בתוספת 20 ₪ עבור דמי חליצה.

 

בין מנות הקיץ המוצעות: חצילים ממולאים באורז עם ציזיקי (28 ₪); פלפל קטן ממולא בגבינה ועירית (24 ₪); שפרוטים על לבנה עם שמן זית וזרעי עגבניה (32 ₪); סלמון עם מטבל שמנת חמוצה (48 ₪); מקרל עם סלט תפוחי אדמה (32 ₪); טונה מפורטוגל מוגשת עם מטבל איולי, לימון ועירית (28 ₪); סרדינים מפורטוגל לצד עגבנייה ומלפפון חמוץ (28 ₪); הרינג ירקות פיקנטי עם מטבל שמנת חמוצה (42 ₪) ועוד.

 

האורחים יוכלו במקביל להמשיך וליהנות מהמנות האהובות, ביניהן: צלחת הגבינות המוגשת עם טוסטים וקונפיטורה, צלחת הנקניקים המוגשת עם חרדל, צלחת בשרים קרים ועוד.

 

"לכבוד העונה החמה רצינו לרענן את התפריט וכן לאפשר לאנשים ליהנות ממנות קלות במחירים נוחים, המשתלבים באופן מצויין עם היינות הקיצים שלנו. חשבנו שאין דבר מתאים לזה יותר מפטישקושים שהינם מזטים פורטוגליים, כאשר יצירתם מקופסאות שימורים תאפשר לחוות טעמים אחרים, ליהנות מפרזנטציה מקסימה וכן ממחירים סבירים.", מסר איל מרון, שף ובעלים בר היין פורטו.

 

פורטו, טשרניחובסקי 6, ת"א

פורטו
טשרניחובסקי 6, תל אביב