מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > רשת מסעדות קפה לואיז מתרחבת

רשת מסעדות קפה לואיז מתרחבת


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

רשת מסעדות בתי הקפה הראשונה מסוגה בישראל

המושתתת על מטבח בריא ועל חומרי גלם טבעיים וטריים

פתחה לאחרונה שני סניפים חדשים

ונמצאת במגעים לפתיחת 4 סניפים נוספים

 

הרשת משיקה תפריט חדש המציג קונספט קולינרי מהודק

של מסעדת מטבח בריא, טבעי ואיכותי ובו מנות חדשניות המשלבות מרכיבי סופרפודס ו-rawfoods

 

בתפריט החדש יסומנו מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות

ומנות מופחתות קלוריות

 

רשת מסעדות 'קפה לואיז', רשת מסעדות בתי-קפה הראשונה מסוגה בישראל המושתתת על מטבח בריא ועל חומרי גלם טבעיים, איכותיים וטריים מתרחבת.

הרשת פתחה לאחרונה שני סניפים חדשים: האחד במודיעין והשני בקרית מוצקין, המשמש כסניף הכשר הראשון של הרשת. רשת מסעדות 'קפה לואיז' מונה כיום 11 סניפים ברחבי הארץ ובימים אלו היא נמצאת במגעים מתקדמים לפתיחת סניפים נוספים בהוד השרון, ברחובות, ברעננה ובירושלים.

 

הסניף הראשון של קפה לואיז הוקם על הר הכרמל בחיפה בשנת 2007, כבית קפה מסעדה המציע חווית בילוי קולינרית טבעית, בריאה ורגועה. הרעיון שעומד מאחורי הקמת 'קפה לואיז' מבוסס על הבשורה שאוכל בריא הוא גם אוכל טעים.

 

ייחודה של הרשתבכך שהיא משלבת בתוכה קונספט של בית קפה, מסעדה ומעדנייה ובה מוצרים איכותיים לקחת הביתה, תוך שקיימת הלימה מושלמת עם ערכי הליבה של הרשת  המשדרים איכות, אהבה, בריאות וטבע. ערכים אלו באים לידי ביטוי במנות הבריאות והמזינות המוגשות במקום ומיוצרות מחומרי גלם מובחרים, טבעיים וטריים, בעיצוב הנקי של חלל המסעדה ובשירות עם חיוך ואהבה.

 

בימים אלו מושק התפריט החדששל רשת מסעדות 'קפה לואיז' התואם את מהלך ההתכנסות וההתמקצעות במישור הקולינרי. התפריט החדש מהודק ומהוקצע ומציע מבחר  גדול יותר של מנות ראשונות קלילות ומרעננות ומבחר אקלקטי של מנות עיקריות המשדרות את המסר הבריא של הרשת, תוך מתן דגש לחומרי גלם איכותיים כמו rawfood, וסופרפודס (מזונות-על) המשמשים ככוכבים בתפריטים של אלו השומרים על אורח חיים בריא. 

קפה לואיז מוריה חיפה
מוריה 58, פינת כרמליה, חיפה