מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

"ארוחה בלבן"


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

תל־אביב-יפו נצבעת בלבן. לקראת חגיגות הלילה הלבן תארח העיר תל־אביב-יפו ארוחת ערב לבנה ל- 500 משתתפים, ביום רביעי 25 ביוני 2014. מיקום הארוחה יישמר בסוד ויתפרסם רק כמה שעות לפני תחילת האירוע. המשתתפים נדרשים לבוא בלבוש לבן ולהביא עימם שולחן וכסאות, כלי ההסעדה ואת מנות האוכל לארוחה. הארוחה תחל מיד עם הנפת המפית הלבנה על ידי מארגני הערב!

האירוע נוצר בהשראת הארוחה הלבנה של הארגון הבין-לאומי Dîner en Blanc.

תל־אביב-יפו תהיה העיר הראשונה במזרח התיכון שתערוך את הארוחה הלבנה של Dîner en Blancותקיים אותה ערב לפני חגיגות הלילה הלבן בעיר. הארוחה נועדה להגביר את תחושת הקהילתיות והאחדות בקרב תושבי העיר ובכך להעצים את ערכו של המרחב הציבורי שהתושבים חולקים זה עם זה.

המיקום שיארח את ארוחת הערב הלבנה ישקף את ייחודה ויופייה של העיר תל־אביב-יפו. על פי המארגנים, המרחב הציבורי שבו תיערך יאפשר את קיומה של הארוחה בנוחות לכל מאות המשתתפים בה.

כדי להשתתף בארוחה יש להירשם מראש באתר האירוע, ולהיכנס לרשימת המתנה. אישור ההשתתפות בארוחה מתקבל מעט לאחר מכן. המשתתפים נדרשים להתייצב לאירוע כשהם לובשים לבן, להביא עימם כסאות, שולחן ומטעמים קולינריים. השתתפות באירוע כרוכה בעלות של 49 שקלים.

עד היום נרשמו 120 משתתפים לאירועDîner en Blanc  תל-אביב-יפו.

להרשמה ולפרטים נוספים: http://telaviv.dinerenblanc.info/register

ובפייסבוק: https://www.facebook.com/DinerEnBlanc.TelAviv/info

 

גם העיר ירושלים תקיים ארוחת ערב Dîner en Blancמשלה. הארוחה תתקיים בטו' באב, 10 באוגוסט 2014 במיקום סודי שייחשף מספר שעות לפני קיום האירוע.

להרשמה ולפרטים נוספים: https://www.facebook.com/DinerEnBlanc.Jerusalem/info