מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > ערב טעימות חד פעמי במסעדת 1910

ערב טעימות חד פעמי במסעדת 1910


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
ערב טעימות חד פעמי במסעדת 1910 על טהרת פטריות הכמהין השחורות
ביום ראשון 23/2/2014 בשעה 21:30.

עודד שורצברד- וינר, השף של מסעדת 1910 בדגניה, מנצל את העונה הקצרצרה של האוצר השחור ועורך ערב טעימות מיוחד על טהרת פטריות הכמהין. השף בנה תפריט מיוחד לערב ושילב בכל המנות את פטריות הכמהין השחורות.

בני המזל שיפקדו את המסעדה בערב זה יהנו מאווירה מיוחדת: פרט לתפריט החד- פעמי, יוגשו לשולחנות יינות שהותאמו במיוחד לתפריט על ידי השף. תהיה זו הזדמנות למפגש חברתי באוירה משוחררת עם אוכל עילי.

מה בתפריט?
למרכז השולחן יוגשו פוקצ'ה ומטבלים: קרם חצילים, איולי כמהין שחורות וחמאת בזיליקום וכן קפוצ'ינו אפונה ירוקה עם ראגו ערמונים ושעועית לבנה בשילוב כמהין שחורות. בנוסף, טרטר דג ים ארטישוק קונפי, שאלוט צלוי, קציפת כמהין, עשבים פריכים וחלמון שליו. מנות הפתיחה יוגשו עם פרוסקו קאווה, לבן מבעבע מיקב קארפנה מאלבולטי האיטלקי, המיובא לארץ על ידי "הכרם".
במנות הביניים ניתן לבחור בין ניוקי תפו'א, חמאת מרווה ויין לבן, ברוקולי אורגני וכמהין שחורות לבין לינגוויני כמהין שחורות, קרם שמנת פרמזן ותרד טרי. מנות הביניים ילוו על ידי יין לבן "סקארבצה" מיקב אנטינורי האיטלקי, אף הוא מיובא לישראל על ידי "הכרם".
בעיקריות הבחירה היא בין צלעות טלה, ירקות אביב צלויים, דמי גלאס טלה ועשבי בר, קליפות הדרים וכמהין שחורות לבין פילה דג ים, פירה תפו'א ומחיית כמהין, קציפת סרטנים ואספרגוס. את המנה העיקרית ילווה ברברה 2012, האדום המשובח של יקב רמות נפתלי.
נשאר לכם מקום לקינוח? אין בעיה, רק בלי כמהין: כנאפה עם תפוחי עץ מקורמלים, גלידת רום וצימוקים וסירופ ורדים או פנקוטה קפה, קרמבל הל ורוטב אספרסו עם טויל שוקולד לבן.

המחיר: 300 ₪ לאדם

1910
דגניה א', דגניה א'