מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > תפריטים מיוחדים ב- "מיטבול"!

תפריטים מיוחדים ב- "מיטבול"!


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
לקראת הקיץ משיקה מסעדת המיטבול, תפריט ארוחת ילדים חדש,
הכולל :שניצל, המבורגר 120 גר', נקניקיות או פסטה ברוטב עגבניות.
התוספות מגוונות, וניתן לשלבם עם כל מנה: צ'יפס, פירה, אורז או תפוח אדמה אפוי. כולל מים או מיץ פטל. לקינוח מגוון סוגים של ארטיקים.

ארוחת הילדים עשירה טבעית ומשביעה, מנות גדולות, עשירות ומזינות. גם על ההורים שרוצים לאכול וליהנות, חשבו במסעדת ה"מיטבול" עבורם השיקו לאחרונה את תפריט הבוצ'ר, וההמבורגרים משטח הספורט. תפריט לנתחים מובחרים וגדולים במיוחד החל מ1 ק"ג ומעלה, בפריסה על עגלת קצבים לעיני קהל הלקוחות.
כל ההמבורגרים במסעדה מיוצרים מבשר אנטריקוט או בשר כבש איכותיים. בין מנות המיטבול המבורגרים הייחודים רק למסעדת "המיטבול" ניתן למצוא תפריט מיוחד עם אוצר מילים מיוחד, שלא מבייש את עולם הספורט:
Ippon- מעולם הג'ודו מיטבול בקר 300 ג' כשמעליו מוגשים אסאדו מעושן+ גבינת פרמז'ן+ ביצת עין, מהפוטבול- Touch down- דאבל בורגר, כבש וצ'יפוטלי 150 ג' כל אחד כשמעליהם מוגשים שום קונפי וביצת עין, מהטניס- Break point- מניפת אנטריקוט 300 ג' עם אווז מעושן ושום קונפי, מהכדורסל-Slam dunk- מיטבול כבש 220 ג' כשמעליו מניפת אנטריקוט 100 ג' עם עגבנייה משגעת, ומהאגרוף- Knockout- טריפל בורגר מטורף, צ'יפוטלי, כבר ובקר 150 ג' כל אחד מהם, עם חמאת שום, גבינת עמק וביצת עין.

מסעדת המיטבול, בראשל"צ היא סטייק האוס המעוצב בסגנון דיינר אמריקאי. המסעדה חרטה על דגלה שלושה מוטיבים עיקריים: בשר, שירות ואווירה תוך הקפדה על איכות הבשר. במקום מתנגנת מוסיקה נפלאה וקטעי הופעות המייצרים אווירת דיינר מושלמת.

מסעדת מיטבול קיימת כ- 8 שנים ומנוהלת על ידי 2 שותפים :השף, לאוניד גיטלי ונדב ליכטנשטיין . המסעדה שהחלה את דרכה כמקדש המבורגרים מופלאים, גדלה והוסיפה להשתבח עם הזמן. "מיטבול" בולטת במגוון מנות יוצאות דופן המושכות אליה קהל קרניבורים מכל קצוות הארץ.

מיט בול
דרך המכבים 8, אזור התעשייה הישן ראשון לציון, ראשון לציון