מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > 'עד דלא ידע' בפרנג'ילקו שלומציון

'עד דלא ידע' בפרנג'ילקו שלומציון


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
סניף שלומציון הירושלמי של רשת פרנג'ליקו חוגג את חג הפורים עם תפאורה ייחודית ומבצעים עד דלא ידע בין התאריכים 20-25.2, הימים רביעי, חמישי, מוצ"ש ראשון ושני, החל מהפתיחה ועד הלקוח האחרון!
החוגגים מוזמנים ליהנות ממבצעים משמחים במיוחד: כל הצ'ייסרים ב11 שקלים בנוסף למבצעי אלכוהול חגיגיים בכל יום וכמובן ששום סעודת פורים לא שלמה בלי הסושי המשובח של פרנג'ליקו שמוצע ב50% הנחה על קומבינציית הסושי השנייה.

פרנג'ליקו היא רשת שף וסושי בר ארצית בעלת 16 סניפים המציעה מטבח אסייתי מקורי. הרשת החלה את דרכה לפני למעלה מעשר שנים בעיר חיפה ומשם התרחבה לאזורים נוספים בארץ. ולפני מספר שבועות הגיעה לירושלים. פרנג'ליקו צברה מוניטין בזכות הסושי המשובח, האוכל האיכותי, בר האלכוהול המגוון, השירות המקצועי והאווירה המגניבה כאשר כל הסניפים בירושלים הינם כשרים. תפריט פרנג'ליקו מורכב ממבחר רב של סוגי סושי, דים סאם, מרקים, סלטים, מוקפצים, שניצלונים, המבוגרים, ארוחות ילדים וקינוחים מתוקים.

סניף פרנג'ליקו ברחוב שלומציון המלכה נפתח לא מזמן לאחר שיפוץ נרחב כאשר החלון הפנורמי העגול מבטיח נוף מרהיב לכוון ממילא. המקום מתפקד כסושי בר בשעות הערב עם תפריט אלכוהול נרחב. במקום מבצעים שונים: עסקיות בימים א-ה'- בין השעות 11:30-17:00 (לא כולל חגים). בנוסף בערבים: בימי ראשון ושלישי מבצע 1+1 על בר המשקאות ובימי שני בין השעות 17:00-24:00 1+1 על כל הקומבינציות בתפריט. בקומה השנייה ניתן לערוך אירועים פרטיים סגורים עד 50 איש. סניף שלומציון ממוקם מרחק הליכה מהכותל, מתחם ממילא ומרכז העיר.