מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > ערב ייננים וטאפאסים אצל האפנדי

ערב ייננים וטאפאסים אצל האפנדי


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
ערבי יין וטעמים במרתף היין של מלון האפנדי בעכו העתיקה בכל חמישי ושישי, הכולל מטעמים משתנים ממטבחו של שף המלון עידו זרמי. מדי חודש מארחת סומלייה המלון, אלינור גונשורק, ייננים מיקבים שונים בארץ, לערב טעימות יין וארוחה מיוחדת.

מלון "האפנדי" בבעלות שף אורי ירמיאס (מסעדת אורי בורי ומסעדת הלנה) שנחנך השנה, שוחזר ושופץ במשך שמונה שנים על ידי מומחים מהארץ והעולם. אווירת המקום מציעה מחווה להיסטוריה של המבנה העתיק, בית מגוריהן של משפחות האמידים של העיר עכו העתיקה.

מרתף היין במלון הבוטיק האפנדי, מהתקופה הצלבנית עם שרידים מהתקופה הביזנטית, הוסב למרתף יין ייחודי, הכולל כ-2000 בקבוקי יין על טהרת יקבי ארץ ישראל, מגוון יינות מתיישנים מיקבים גדולים ומוכרים לצד יקבי בוטיק קטנים. כמו כן, יינות ממסכים (בלנדים מיוחדים), יינות קינוח איכותיים ועוד.

השף עידו זרמי מציג תפריטים מוקפדים בהרכב הטעמים, ובכל שבוע מרכיב תפריט טעימות מיוחדות, בהשפעת המורשת הספרדית, המוצעות לצד התפריט הקבוע של בר היין.

סמולייה המלון אלינור גונשורק מארחת במרתף היין מדי חודש יינן מיקב אחר לערבי יינן, שכוללים סדרת טעימות ממגוון יינות היקב המתארח, בליווי ארוחת טעימות בניצוחו של שף המלון.

מדי ערב - מוגשים במרתף היין של "האפנדי" מבחר טעימות של גבינות, נקניקים וסלטים מיוחדים ומגוון יינות מהמבחר המוצע במרתף היין,

מחיר טעימות גבינות, נקניקים וסלטים לאורך ימי השבוע: החל מ-90 ₪.

מחיר למשתתף בערב יינן - טעימות יין וארוחה: 250 ₪.

מחיר ערבי טעימות בימי חמישי ושישי: משתנה בכל ערב לפי התפריט המוצע.

מספר המקומות מוגבל. יש להזמין מקומות מראש: 074-7299799