מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > חדש בספגטים: רוסטיקה בטאבון

חדש בספגטים: רוסטיקה בטאבון


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

מעדן איטלקי בשרי משגע, המתחבא בתוך מעטפת בצק פריך היישר מהמטבח של ה'מאמא' האיטלקית.
רשת ספגטים מזמינה את לקוחותיה לגלות את מנת הרוסטיקה בטאבון המפתיעה - ששדרגה את מנת Meat Ball הפופולארית למעדן איטלקי בשרי משגע, המתחבא בתוך מעטפת בצק פריך מהטאבון. כל היתרונות במנה אחת מרגשת, מפתיעה ואותנטית מהמטבח של ה'מאמא' האיטלקית: כי מתכון מנצח לא משנים - אלא רק משדרגים..

ברשת ספגטים- רשת המסעדות האיטלקית המובילה בישראל, יודעים שמתכון מנצח של ה'מאמא' האיטלקית לא משנים.. מותר קצת לשדרג -בעיקר כשמשלבים את שתי המנות האהובות ביותר על החך הישראלי (בתוספת הפתעה מרגשת).

כך תוכלו למצוא בתפריט החדש של רשת ספגטים את מנת הרוסטיקה הנפלאה שמוגשת לשולחן כשהיא עטופה בבצק מוברש בשמן זית עם עשבי תיבול שנאפה בטאבון. לאחר שתסירו את הגלימה הקולינארית תתגלה לכם בצלחת מנת ה-Meat Ball הפופולארית עם טוויסט מעניין, שמפנקת אתכם בפסטת ריגטוני עם חצילים, פלפלים קלויים וכדורי בשר טלה ברוטב עגבניות. מנה שהיא גם שילוב טעמים נפלא וגם חוויה קולינארית חדשנית, המשלבת בין מרקם פריך של בצק עם רוטב בשרי עשיר. טעימות טריות ולוהטות כבר מחכות לכם בכל סניפי רשת ספגטים ברחבי הארץ.

תכירו את מנת הרוסטיקה החדשה של רשת ספגטים – רוסטיקה בטאבון, בצק מוברש בשמן זית עם עשבי תיבול העוטף פסטת ריגטוני עם חצילים, פלפלים קלויים וכדורי בשר טלה ברוטב עגבניות. מחיר - 64 ₪

רשת ספגטים, רשת המסעדות האיטלקית המובילה בישראל בפריסה ארצית. הרשת הוקמה לפני כ-20 שנה והפכה מקור משיכה לישראלים מכל רחבי הארץ, שנהנים מהטעמים האיטלקיים המסורתיים והאווירה הנעימה בסניפים. רשת ספגטים מתמחה במטבח האיטלקי הקלאסי,
ונודעה בזכות הניחוחות האיטלקיים העושים שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, השירות האישי ושפע האפשרויות.

רשת ספגטים - רשת מסעדות לאוכל איטלקי בפריסה ארצית
פרטים נוספים ב: *2223 או באתר: www.spaghettim.co.il